חדשות רעננה

עשרה טיפים לשמירה על עור פנים מושלם

איך תשמרו על עור פנים מושלם ובמראה צעיר, זוהר וקורן? מה לעשות כדי לשמור על עור הפנים שלנו? ובכן, עור הפנים מושפע מגנטיקה, תזונה, אורח חיים, עישון, מזג אוויר, חשיפה לשמש, זיהומים סביבתיים, מצב בריאותי ועוד מגוון גורמים פנימיים וחיצוניים.

אם תיישמו את הטיפים הבאים, גם אתן וגם אתם יכולות ויכולים, לשמור על עור פנים צעיר, זוהר ורענן – בדיוק כמו הסלבס, כוכבי וכוכבות הקולנוע והדוגמניות המפורסמות.

להרוות את הגוף בנוזלים – הגוף שלנו מכיל כ-60% מים, ואנו מאבדים כ-3 ל' נוזלים ביום בהזעה, שתן, צואה ובנשימה. יש להרוות את הגוף בהרבה מים ולהימנע ממשקאות ממותקים, וחשוב לדעת כי שתיית מים שומרת על לחות העור. בבוקר כדאי לשתות כוס מים עם לימון סחוט ומעט שמן זית איכותי.

מפחיתים קפה – כדאי להפחית את כמות הקפה שלוגמים מדי יום מאחר שקפאין מזיק לעור. ההמלצה של המומחים היא לשתות עד 3 כוסות קפה ביום ורצוי להפחית מאכלים ומשקאות אחרים המכילים קפאין, כמו תה, קולה, שוקולד וכדומה.

ניקוי עור הפנים לפני השינה – מומלץ להקפיד על ניקיון עור הפנים לפני השינה בלילה, זו שגרת טיפוח חשובה השומרת על העור וחשוב להשתמש רק בתכשירים איכותיים ועשירים בנוגדי חמצון, ללא פראבנים.

קרם הגנה כל ימות השנה – ישראל היא מדינה חמה וחצי מדברית והשמש מסוכנת ופוגעת בעור הפנים. חשוב להשתמש בקרם הגנה לפני כל יציאה מהבית, ומומלץ לשים תכשיר איכותי בתיק כדי למרוח את עור הפנים גם כאשר יוצאים מהעבודה. יש למרוח קרם הגנה בקיץ וגם בחורף, כלומר כל ימות השנה.

מסכה לפנים פעם בשבוע – כדי לשמור על עור פנים יפהפה ומושלם כדאי למרוח מסכה איכותית כמו מסכה מחימר. מומלץ לכולם לפרגן לעצמם ערב פנוי במהלך השבוע ולמרוח מסכה על עור הפנים כדי לנקות רעלים וזיהומים,

להקפיד על שגרת טיפוח יומית – נשים וגברים שמקפידים על שגרת טיפוח יומית נהנים מעור פנים צעיר ומושלם. לכן כדאי גם לכם לשמור על העור ולמרוח עליו סרום איכותי ועשיר בלחות, ויטמינים, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. ההמלצה של אנשי המקצוע היא לשטוף היטב את עור הפנים ולמרוח עליו סרום עשיר ורק אז למרוח קרם יום הכולל חומרים להגנה על העור מנזקי השמש, או למרוח קרם עשיר המתאים ללילה.

לבחור נכון את מוצרי הטיפוח בהתאם למצב העור – עור הפנים מאוד רגיש ועם הגיל הוא הופך לדקיק יותר ומאבד מהאלסטיות שלו. העור שלנו משתנה עם השנים והוא מושפע גם מעונות השנה המתחלפות, לכן בחורף כדאי למרוח קרם שמנוני יותר מהרגיל ובקיץ כדאי למרוח קרם קליל המכיל אלוורה, מנטה ורכיבים מרעננים נוספים.

שייק ירוק בכל יום מחדש – שייק ירוק הוא מתכון בטוח לעור פנים מושלם. כדאי לכן להכין את השייק מעלים ירוקים כמו תרד, קייל ומנגולד, וממאכלים בצבע ירוק כמו תפוח עץ, מלפפון ועוד. המאכלים הירוקים עשירים במינרלים, ויטמינים וכלורופיל, והם ידועים בסגולות שלהם לשפר את מרקם ומראה עור הפנים שלנו.

סוכר מעובד נשאר מחוץ לגוף – יש להפחית את כמויות הסוכרים והמזונות המעובדים, לכן מאכלים מטוגנים, חטיפים ועוגות עשירות בסוכר ושומן רווי צריכים להישאר מחוץ לגוף ויש להרבות באכילת ירקות ופירות ולאכול אוכל בריא.

פעילות גופנית קבועה – פעילות ספורטיבית משפרת את זרימת הדם ותורמת לבריאות ולתפקוד כלל מערכות הגוף. כדי ליהנות מעור פנים מושלם כדאי להקפיד על פעילות גופנית באופן מסודר וקבוע, לפחות 3 פעמים בשבוע.

המידע באדיבות מומחי הרבלייף – תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן