חדשות רעננה

קרן לביא מזרחי מטיילת – דרך אלף המדרגות חיפה

קרן לביא מזרחי מטיילת, השבוע בפינת הטיולים של קרן, דרך אלף המדרגות חיפה

חיפה
מטיילים עם קרן והשבוע לחיפה

דרך אלף המדרגות חיפה

יוצאים לטייל בציר תיירותי ירוק, אורבני, צבעוני ומיוחד עם שכבות אומנותיות, גינות קטנות, שבילים מסתוריים המובילים לחצרות של בניינים. רק תוודאו שאתם מותחים שרירים, מחממים עצמות ונועלים נעליים נוחות, בכל זאת אלף מדרגות.

טרק עירוני של 70 ק"מ 

כידוע ואדיות חיפה, היורדים מראש הכרמל אל הים, הם השלד הירוק של העיר המספקים נוף מדהים ומשמשים בית גידול למגוון בעלי חיים וצמחים. דקות הליכה ספורות ברגל כמעט מכל שכונה בעיר ואנחנו מוקפים ירוק. על כן חיפה זוכה כעיר המשופעת ביותר במסלולים אורבניים היוצאים מהמרכזים העירוניים אל הטבע הפראי. לא יהיה מוגזם לאמר שחיפה היא אחת הערים המעניינות, היפות והמגוונות על חוף הים התיכון. 

מיזם חברתי קהילתי התווה 21 מסלולים שהם תוואי לטיול, ספורט ותרבות המתחברים לטרק של 70 ק"מ החושפים את יופיה של העיר בכמה רבדים, כאן תוכלו לקרוא עוד  https://www.haifatrail.com/

אלף המדרגות

מעדיפים לרדת או לעלות?

הפעם לא נצעד 70 ק"מ. מבין כל האפשרויות המעולות בעיר בחרתי לנו נתיב אחד, מסלול לינארי, קווי מעניין היורד ועולה באלף מדרגות מטיילת לואי ועד המושבה הגרמנית במורדות ההר. טיפ: לא כדאי לכם להתחיל לספור.

בוייז נכתוב יפה נוף 105 שם נחנה את הרכב. מפרץ חיפה מולנו וכוחנו ברגלנו. נמצא את השלט 'מדרגות גדרה' ונצא לגלות את יופיו של השביל, שחושף את הרבדים ההיסטוריים והתרבותיים של שכונות בחיפה ואת המרקם החברתי אנושי, הוא מסתעף ועובר במגוון אתרים שמבליטים את אופייה המדורג. 

 

 

האהבות שלי

יצירות אומנות בכל מדיה אפשרית, ציורי גרפיטי, פסלים סביבתיים, ציורים וקטעי שירה המשתלבים בתשתיות העירוניות, ספסלים, גדרות ופינות נסתרות. אני אוהבת לראות איך צמחי בר צומחים להם בין חריצי הסלעים על הטראסות המדורגות, כאילו מנהלים מיקרוקוסמוס משל עצמם. אוהבת לשבת בשקט על אחת המדרגות ולצפות בעוברים ושבים, לתת לעיר להיכנס לתוכי, להכיר אנשים חדשים ולשוחח איתם.

אני שמחה שיש אפשרויות בחירה לאן להמשיך עם השביל לואדי ניסנס, למושבה הגרמנית לכיכר פריז או לאל פאשה. תוך כדי ירידה אני כבר חושבת על כל מני רעיונות הזויים לאירועים קהילתיים על השביל, על סיורים בדגשים ייחודיים, על מרוץ מדרגות ועל הדרך חזרה בעלייה, האל ישמור. 

 זה יום שמרגישים בו כמו תיירים ומכירים עוד גוונים וצדדים של העיר חיפה.

כייף מאוד לטייל לבד ונחמד לבחור גם יחד. 

מצאתם את עצמכם בין המילים? כן, לצאת זה מורכב אבל הערך שווה כפליים והמתנות שמקבלים רבות מחיזוק הקשר ביננו דרך חיבור להערכה עצמית וחיזוק הביטחון העצמי, זו הזדמנות לתת ולקבל אהבה. אז נצלו את מזג האויר הקסום לטיולים.

הצטרפו אלי.

קרן לביא מזרחי
קרן לביא מזרחי

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן