חדשות רעננה

מנות של תקווה, קרן רועי לא אחסר למען חיילי צה"ל

1500 משלוחי מנות בפורים נשלחו מעמותת רועי לא אחסר לחיילי צה"ל שמשרתים בעזה. דביר סקעת, מנכ"ל קרן רועי לא אחסר: "העמותה חרטה על דגלה את ערך הנתינה לכל אדם שזקוק לעזרה, הפעם סייענו לחיילים"

דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר " שיחזרו החטופים למשפחותיהם, שנזכה להמשיך ולסייע בלב שמח"

עמותת קרן רועי לא אחסר, הצליחה לגייס 1500 משלוחי מנות שנארזו על ידי, מתנדבי העמותה, תלמידי בתי הספר "ברטוב" ובית הספר "אלון" ברעננה. התלמידים, המנהלות והמורים, ארזו אלפי החבילות וצרפו להן ברכות מחממות לב – שנשלחו לחיילי צה"ל שמשרתים בעזה ומחרפים את נפשם כדי להגן עלינו. דביר סקעת: "אנחנו שמחים שניתנה לנו הזכות לשתף את הילדים והחיילים להיות חלק מפרויקט 'מנות של תקווה', שמחזק את רוחם של החיילים והחיילות. פרויקטים מסוג זה גורמים לכולנו להרגיש את תחושת השייכות לעם הנפלא שלנו ולארץ המיוחדת שלנו".

תלמידי בית הספר ברטוב וחטיבת אלון, ארזו במהלך החג אלפי חבילות שי מפנקות שנשלחו לחיילי צה"ל כדי לחמם את ליבם ולהעניק להם רוח גבית מהעורף". מיטל סיני יו"ר הנהגת הורים ברטוב: "מחמם את הלב לראות איך תלמידי בית הספר נרתמים לעשייה למען החיילים שלנו – שאנו מודים להם וגאים בהם".

מתי בורושק, מנהלת חטיבת אלון, מחזקת את דבריה ומבקשת למסור את תודתה לחיילי צה"ל: "יש לנו צבא מדהים. כל מה שאני מבקשת הוא שהחיילים והחטופים ישובו הביתה בשלום".

חיילי צה"ל מחטיבת הצנחנים, קבלו השבוע את המארזים בצירוף מכתבי תודה והתרגשו מהמחווה. מנהלת בית הספר 'ברטוב' לירון סטרוזר: "רצינו לשמח את החיילים ולמתיק להם את החג. אנחנו מחכים ומאחלים להם שיגיעו הביתה במהרה והשלום".

לדברי דביר סקעת: "הצלחנו לגייס גם משלוחים שהוכנו על ידי התלמידים בבית – הטעם של הבית, הרגיש גם כטעם של תודה. הוא נארז בקופסאות ובמילים טובות – ונשלח לחיילי חטיבת הצנחנים. הילדים התרגשו מאד לפגוש את נציגי החיילים שבאו לומר להם תודה והם זכו לחוויה מיוחדת בעיצומה של מלחמה".

ממשה חסן יו"ר ומייסד העמותה מספרכי אמו של אחד החיילים שלחה מכתב לבית הספר ובו סיפרה תרומת הפרויקט: "נתתם לבני ולחבריו את הכוח להמשיך קדימה ולהילחם למען כלל ישראל בצפון ובדרום. להחזיר את הביטחון של כולנו ואת האהבה שלנו אדם לרעהו – למקום הנכון בלב".

קרן רועי לא אחסר, שארגנה את מבצע "מנות של תקוה", עשתה, עושה ותמשיך לעשות למען הקהילה למען החיילים ולמען הפצת טוב בעולם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן