חדשות רעננה

ראש העיר רעננה וראש העיר כפר סבא התחסנו הבוקר נגד נגיף הקורונה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא וראש העיר כפר סבא, רפי סער, התחסנו הבוקר נגד נגיף הקורונה בבית החולים "מאיר" כדי להוות דוגמה לכלל הציבור ולעודד את התחסנות תושבי הערים

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, וראש העיר כפר סבא, רפי סער, חברו יחד והגיעו הבוקר, שני 21.12, לבית החולים "מאיר" בכפר סבא להתחסן נגד נגיף הקורונה. זאת לאחר שנענו לבקשת בית החולים להוות דוגמה לאחרים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "כפי שהתחייבתי שאעשה, הגעתי הבוקר לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא לקבל את החיסון לקורונה. זהו צעד הכרחי ונחוץ, כדי שנוכל כולנו לחזור ולנהל שגרת חיים סדירה. אני מאמין במדע וברפואה ושמח לקחת אחריות מנהיגותית ולהראות דוגמה אישית. עד שיושלמו החיסונים לכלל האוכלוסייה חשוב שכולנו נמשיך לשמור ולהקפיד על הכללים".

ראש העיר, רפי סער: "כולנו כבר מחכים לחזור לשגרה בטוחה ובריאה, לחבק שוב את סבא וסבתא, את ההורים, לחגוג עם החברים, לאכול במסעדות, לצאת לסרט ולשמוח בחתונות. התחלת מתן החיסונים בישראל היא בשורה ותקווה גדולה לכולנו, כדי שנוכל לשים את תקופת הקורונה מאחורינו. נעניתי לבקשת בית החולים, יחד עם ראש העיר רעננה, והתחסנתי לנגיף ואני מקווה כי בקרוב כל תושבי כפר סבא וישראל כולה יוכלו להתחסן. בינתיים חשוב שכולנו נזכור כי עלינו להמשיך ולשמור על ההנחיות, למען הבריאות של כל אחד ואחת מאיתנו".

ד"ר ירון מושקט, מנהל המרכז הרפואי "מאיר" מקבוצת כללית: "אנחנו שמחים לארח את ראשי הערים של כפר סבא ורעננה רפי סער וחיים ברוידא, שבחרו להתחסן אצלנו במרכז הרפואי 'מאיר'. אני חושב שמתן דוגמה אישית, כפי שעשו אצלנו מנהלי המחלקות, מנהלות הסיעוד וההנהלה, היא חשובה מאין כמותה, ואין לי ספק שאחריהם הציבור הרחב יבוא להתחסן וסוף סוף נוכל למגר את המגפה".

מתחסנים. צילום:עיריית כפר סבא

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן