חדשות רעננה

רחמים ישלם

בית המשפט פסק כי חבר המועצה רחמים שלום מחוייב לשלם לראש העיר, חיים ברוידא כ-165,000 ש"ח בתביעת הדיבה אותה הגיש נגדו ראש העיר, שלום לא הגיש כתב הגנה לתביעה

 

בפסק דין שניתן הבוקר ע"י כבוד השופט איתי רגב בבית משפט השלום בכפר סבא חויב חבר המועצה רחמים שלום לשלם לראש העיר, חיים ברוידא תוך שלושים ימים 148,038 ש"ח בצירוף כ-15 אלף ש"ח נוספים שכר טרחת עורך דין ואגרת בית משפט. זהו הסכום המלא אותו תבע ברוידא מרחמים שלום, אשר לא הגיש כתב הגנה למרות הארכות שניתנו לו.

באחת התגובות בפייסבוק הפיץ רחמים שלום טענה כי ראש העיר כביכול נטל לכיסו הפרטי כספים. ראש העיר אמר כבר אז כי מדובר בטענה זדונית ושקרית וכי הוא ייתבע את רחמים באופן מיידי בגין לשון הרע והוצאת דיבה.

בהתייחס לפסק הדין אמר ברוידא: כי יש כאן עניין עקרוני וערכי כאחד, חשוב להבין כי אנשים לא יכולים להשתמש במקלדת ולהתחבא מאחוריה כדי להפיץ שקרים ודברי בלע, במיוחד כאשר מדובר באישי ציבור. למילים יש כח, מי שכותב במודע דברי שקר צריך לדעת שיישא במלוא האחריות לדבר. צריך לקיים שיח הגון וראוי ולא שיח שקרי ומבזה. אני מקווה שהמסר הזה עבר. כפי שנהגתי בעבר גם הפעם אעביר מתוך הסכום שנפסק אלפי שקלים לצרכי ציבור לעמותות הפעילות ברעננה. את ברוידא אשר מימן את ההליך כולו מכיסו הפרטי, ייצג עורך דין עמרי שגב המתמחה במשפט ציבורי.

רחמים שלום בחר שלא להגיב לידיעה, תגובתו תתפרסם אם תתקבל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן