חדשות רעננה

שתי שלגיות

שני שלגי תושבת הוד השרון, הגשימה את החלום המשותף שלה ושל אחותה שנהרגה בתאונת דרכים עם מחזמר מקורי על שמה הדר – גלורי. ״זו הדרך שלי להשאיר את אחותי קרובה אליי"

שני שלגי, נולדה וגדלה ברעננה יחד עם אחותה הדר, שנהרגה לפני 10 שנים בטיול אליו נסעה לירח דבש בספרד. רכב שנהג בפראות, גרם לתאונת שרשרת והדר שעמדה ברחוב – נדרסה למוות. ״כשאחותי מתה, בכיתי את נשמתי. סבלתי מדיכאון ומגעגועים. קעקעתי את שמה על ידי וכשמרבית התכשיטים שלה נגנבו מביתנו – נשברתי. הדר ואני חלמנו מאז שהיינו קטנות לפתוח חברת הפקות בשם 'שלגי הפקות". את החברה לא נוכל להקים, אבל לפחות אני מגשימה את חלומה", אומרת שני ומציגה את הקעקוע שחרוט על ידה".

שתי האחיות שלגי, נולדו וגדלו בעיר רעננה. הדר הייתה רקדנית והפכה למפיקת אירועים ושני עוסקת בתחום הבימוי והמשחק ובחקר המח. שני: "היינו מאוד קרובות וחלמנו חלומות משותפים. הדר התחתנה עם נדב והם טסו לירח דבש בברצלונה. תאונת הדרכים שהתרחשה שם לפני 10 שנים שמה קץ לחייה של הדר בפתאומיות שלא ניתן להכיל. זה היה בלתי נתפס – היא רק החלה את חיי הנישואין שלה והייתה כל כך מאושרת. הכל התנפץ ברגע אחד".

התאונה

הדר שלגי (30), נפגעה בתאונת דרכים קשה במרכז העיר בספרד כשבלתה עם בעלה הטרי, נדב. השניים עמדו לחצות את הכביש – תאונה בין שתי מכוניות, שאחת מהן הועפה לכיוונם פגעו בראשה של הדר שנחבלה בראשה. היא פונתה לבית החולים ובתום שבוע של מאמצים להצילה – נקבע מותה.

לדברי שני, למשפחתה היה מאוד קשה להתמודד עם מותה של הדר, אמם רותי שלגי ז"ל, נפטרה ממחלת הסרטן לפני 4 שנים, לה עצמה היה קשה והיא שקעה בדיכאון ונטלה כדורים כדי להתמודד עם האובדן. "במשך 10 שנים המשכנו את החיים – לפחות ניסינו. אמי נפטרה מסרטן – אבל אנחנו מייחסים את מותה לצער שחוותה".

כיכר הדר שלגי ברעננה

מה גרם לך להפיק את המופע?

"פרצו לנו לבית ובין שאר הדברים שגנבו היו גם תכשיטיה של הדר. זה שבר אותי, הרגשתי שהיא חומקת ממני ושלא נשאר לי ממנה כלום. חלמתי להנציח אותה מאז מותה, החיים נמשכו וזה לא הסתדר. כשתכשיטיה נגנבו, החלטתי שאני חייבת לעשות משהו. בחרתי בדרך שלה – של שמחה ו'גלורי' – ממש כמו שמה. הדר הייתה רקדנית מוכשרת ומפיקת אירועים. החלטתי ללכת על מחזמר נוצץ ומלווה בלהיטי ניינטיז כמו שהיא אהבה".

המחזמר "גלורי" אותו הפיקה שני יחד עם ירון כפכפי, שעלה לפני מספר חודשים זכה לתגובות וביקורות נלהבות. הוא מספר על שתי אחיות, רובי וגלורי. רובי היא למעשה שני שמתמודדת עם מותה של אחותה גלורי – מלאכית שבאה לסייע לאחותה מבלי לדעת למי היא מסייעת.

"במחזמר שהפקתי בעזרתו של ירון כפכפי שעיבד את כל השירים, אני מתמודדת עם כל הכאבים והשאלות. העשייה עוזרת לי להגיע להשלמה. מדובר במופע מרהיב עם שחקנים ורקדנים ותלבושות שעיצב יובל כספין. הכוריאוגרפית של המחזמר היא ליסל בק – המורה שלימדה את הדר לפני 20 שנה שזה מאוד מרגש מבחינתי. כיום 10 שנים אחריי, אני מעבדת ומתמודדת עם הרגשות שלי. העבודה על המחזמר גורמת לי אושר שהרבה זמן לא חוויתי. אני רוצה שכולם ישמעו על הסיפור של אחותי ומקווה שהמחזמר הזה ימשיך הלאה ויגיע לעוד המון מקומות".

המחזמר "גלורי" יעלה ל-3 מופעים נוספים בתאריכים 5/7.2023, 6/7.2023 ו-7/7.2023 בבית רוזין תל אביב.

רכישת כרטיסים: https://tickchak.co.il/glorythemusical

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן