חדשות רעננה

2 מיליון ש"ח להנגשת המרחב הציבורי ברעננה

עיריית רעננה ביצעה  עבודות הנגשה ברחבי העיר בעלות של 2,000,000 ₪

עיריית רעננה ממשיכה לפעול לאורך כל השנה להנגשת המרחב העירוני, במטרה לאפשר התניידות נוחה וקלה לאנשים עם מוגבלויות, זאת בהתאם לתוכנית האב הרב-שנתית שגובשה על ידי אנשי מקצוע באגף ההנדסה בתקציב של 2 מיליון ש"ח. 

בימים אלה מסיימת העירייה את עבודות ההנגשה בשורה ארוכה של מיקומים בעיר כולל: הנמכת מדרכות בכ-25 צמתים לצורך עלייה וירידה נוחים לאנשים המתניידים בכיסאות גלגלים, קלנועיות ועגלות תינוק, התקנת משטחי אזהרה בסמוך למעברי החצייה ברחוב אחוזה, שדרוג והוספת חניות נכים ברחבי העיר, וכן המשך שדרוג והנגשת 12 מבני ציבור וביניהם בית יד לבנים, הבריכה העירונית, אשכול פיס ועוד.

כמו כן, העירייה ציינה את חודש המודעות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות שהתקיים בדצמבר, במגוון הופעות, הרצאות להורים, סדנאות לכל המשפחה, פעילויות שהועברו על ידי פעילים קהילתיים עם צרכים מיוחדים ועוד. החודש התקיים בסימן שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה, ממקום של שווים ותורמים ובמסגרתו אף העלתה העירייה קמפיין חוצות ייחודי, בו לקחו חלק אנשים עם מוגבלויות שלמרות מוגבלותם הגיעו להישגים גדולים ומהווים השראה לרבים. 

בנוסף, העירייה שדרגה גינות ציבוריות וגינות משחקים ברחבי העיר, והתקינה בהם גם משחקים מיוחדים המותאמים עבור ילדים המתניידים בכיסאות גלגלים.

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן