חדשות רעננה

20 תושבי רעננה קיבלו אות "יקירי העיר" בטקס חגיגי שהתקיים אמש במסגרת אירועי 100 להיווסדה של העיר

במהלך הטקס הוענק למר ראובן (רובי) ריבלין, נשיא המדינה העשירי, תואר אזרחות כבוד ומפתח העיר

קרדיט צילום: מיכל סלע.

עיריית רעננה קיימה אמש, יום ג' 17.1, טקס חגיגי ומרגש במשכן למוסיקה ואומנויות, בו הוענק אות "יקירי העיר" ל-20 נבחרות ונבחרים, לאחר שעמדו בכל הקריטריונים לקבלתו, ולאור פעילותם ותרומתם רבת השנים למען הקהילה, העיר והתפתחותה. הטקס התקיים במסגרת מגוון האירועים והפעילויות שקיימה עיריית רעננה לאורך השנה לציון 100 שנים להיווסדה של העיר.

הנבחרות והנבחרים משקפים את פנייה היפות של החברה הרעננית, על כלל גווני האוכלוסייה ומרקמה הייחודי, אשר תרמו משמעותית למען העיר בפעילות ציבורית, קהילתית, או התנדבותית יוצאת דופן, מתמשכת וראויה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "יקירי העיר הנבחרות והנבחרים, תרמו להתפתחותה ולשגשוגה של רעננה בכל תחומי החיים. הם פעלו באופן אישי למען הצלחתה של העיר ותושביה, ובעשייתם הם מהווים דוגמא אישית, סמל ומופת לבני הדור הצעיר".

יקירי העיר נבחרו על ידי וועדה בראשות נשיאת בתי המשפט בתל אביב לשעבר, השופטת עדנה בקנשטיין יחד עם חבריה הרב אביחי קצין, פרופסור יהודה אדלר, ד"ר רחל ידיד, גב' יונה ברטל, מר סמי בקלש, ומזכיר הוועדה עו"ד קובי אלנבוגן.

קרדיט צילום: מיכל סלע.

במהלך הטקס החגיגי, הוענק למר ראובן (רובי) ריבלין, נשיא המדינה העשירי, תואר אזרחות כבוד ומפתח העיר, לציון מאה שנים לייסודה של רעננה, כאות הערכה והוקרה על פעילותו רבת השנים למען המדינה ואזרחיה.

להלן שמות יקירי ויקירות העיר הנבחרים (לפי סדר א'-ב'):
גב' אהובה ברוידא
מר אורי קידר
מר אריה שטראוס
גב' בלה צור
גב' דבורה שפירא
גב' ג'ודי הילמן
מר דני הילמן
מר זאב יפה
מר יגאל ברק
גב' יונה נבט
מר יקי (יעקב) ויין
מר מלאכי ריינר
גב' נאוה מיטל
מר נחום חופרי
ד"ר נחום פרנקל
מר צבי נדב רוסלר
מר צביקה גפקוביץ
מר ראובן נחושתן
הרב רפאל אדרי זצ"ל
גב' שוש רביע

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. רענני ותיק הגב

    יש להצטער על כך, כי 11 שנים חלפו מאז חולקו התארים לאחרונה, וכי לא נמצא אולם גדול יותר, אשר יאפשר מוזמנים רבים יותר. עם כל הכבוד הראוי לנשיא לשעבר ריבלין, אינני מבין מדוע ראו צורך לערבב שמחה בשמחה, ולהעניק לו אזרחות כבוד (האם היה לו קשר כלשהו לרעננה ?).

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן