חדשות רעננה

לא נגמר המרץ ברעננה

אחרי תקופה ארוכה של אי ודאות הכריזה רונית וינטראוב יו"ר מרצ רעננה כי הסיעה תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר "מרצ חזקה במועצה =רעננה חופשית" במקביל יש עוד מספר התארגנויות תחת הכותרת רשימות ליברליות

הקרב של מרצ, האם הסיעה תשחזר את השיגי העבר?


אחרי ההתרסקות של מרצ וההעלמות מהכנסת וברקע המחאה החברתית הסתמן כי סיעת מרצ ברעננה, סיעת האופוזיציה והסיעה הגדולה במועצת העיר תתקשה להעמיד רשימה בבחירות המקומיות ברעננה. מרצ שהייתה הסיעה היחידה שלא היתה בקואליציה ברעננה והובילה קו ביקורתי כנגד ראש העיר לאורך כל הכהונה שמרה בבחירות האחרונות על כוחה במועצה כסיעה הגדולה ביותר, בחודשים האחרונים ובמיוחד על רקע המחאה החברתית לטשו סיעות שונות וקבוצות חברתיות את העיניים על הקולות של מרצ בתקווה להעביר אותם אליהן.

אתמול יצאה יו"ר מרב ברעננה וחברת המועצה הוותיקה רונית וינטראוב בהודעה רשמית על כך שמרצ תתמודד בבחירות הקרובות למועצה וינטראוב: " מרצ חזקה במועצה =רעננה חופשית. זו לא עוד סיסמא, זו עובדה. כי סיעת מרצ היא היחידה שקידמה ומקדמת את השבת החופשית שלך ברעננה, שנלחמת ללא פשרות בהדרת נשים במרחב העירוני, שהובילה בהצלחה מהלך להגנה על עצמאותה של מערכת החינוך ברעננה, בתגובה לתוכניות של אבי מעוז, שהביאה להקמת בית עלמין אזרחי בעיר, ששברה את המונופול האורתודוכסי במועצה הדתית, מרצ היא זו שנמצאת תמיד בחזית המאבק על דמותה הליברלית של רעננה, עכשיו, יותר מתמיד- כשגורמים קיצוניים כבר יושבים במועצת העיר ורומסים בכוחם הפוליטי את את דמותה הליברלית של רעננה, וחשים מחוזקים ברוח הנושבת מהממשלה, זו ההזדמנות שלך לחזק את כוחה של מרצ רעננה חופשית במועצה."

האם תתגבש רשימה חדשה למועצה?


שוק רעננה

מי יהיו הליברלים ברעננה?

במקביל למרצ יש עוד מספר התארגנויות תחת הכותרת ליברליות, חברת המועצה והמתמודדת לראשות העיר ענבר הוכברג השיקה את הקמפיין תחת הכותרת ענבר הוכברג והרשימה הליברלית ישאירו אתכם ברעננה.

רשימת יש עתיד בראשותם של אורי זנקו וזהבה לנדמן גם היא תנסה לשמר את כוחה של יש עתיד ברעננה ולתרגם אותו להצבעה למועצת העיר.

והחדשים בזירה "חוזה חדש הרשימה הליברלית של רעננה" התארגנות שראשיה עדין לא נחשפו וטוענים שהם מיצגים את המחאה החברתית.

אורי זנקו וזהבה לנדמן צילום: אלעד גוטמן
האם תוביל את הליברלים ברעננה?


כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. יעקב הגב

    שורה תחונה.
    למי מצביעים ברעננה, האם איחוד כוחות ברעננה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן