חדשות רעננה

מי רעננה מסכמים את שנת 2021

מי רעננה פרסמו סרטון לסיכום שנת 2021  מנכלי"ת מי רעננה – ליאת ליבוביץ "אנחנו מתקדמים ל 2022 עם  שאיפות גדולות, לאחר שב 2021 הצלחנו לקדם מגוון פעילויות לטובת התושבים והקהילה".

חנוכת מכון טיהור השפכים רעננה תשתיות המים של רעננה מוכנות להתפתחות העירונית

שדרוג מכון טיהור השפכים

 הפרויקט המשמעותי שהסתיים השנה הוא הכשרת מכון טיהור השפכים לעתיד ולגידול הצפוי באוכלוסיה המקומית, רעננה מחזיקה מכון טיהור שפכים עצמאי המשרת את תושבי רעננה בלבד, הוד השרון וכפר סבא לדוגמא חולקות מכון טיהור שפכים משותף.  סיום הפרויקט שעלה כ 60 מיליון ש"ח מבטיח את ההתפתחות העירונית העתידית ואת כושר הקיבולת של שפכים גם בעתיד.

פיתוח תשתיות לשכונות חדשות

תנופת הבניה דורשת פיתוח תשתיות מים וביוב, מי רעננה השקיעו השנה בפיתוח תשתיות בנווה זמר ו רע 2012 3.2 מיליון ש"ח

שמירה על תקינות התשתיות הקיימות משאבים רבים הושקעו בתחזוקה ושימור תשתיות המים והביוב ליתר דיוק כ 3.2 מיליון ש"ח בעשרות פרויקטים ברחבי רעננה.

רו"ח ליאת ליבוביץ מנכלית מי רעננה

איכות המים וטיפול בשפכים

מחשבה רבה תכנון וביצוע קפדני הביאו לשדרוג מערכות טיהור המים טיפול בבארות ומתקני התפלה מקומיים, התקנת מתקנים חדשים לטיפול בשפכים בכל הפרויקטים האלו שבאו לשיפור איכות המים אותם שותים תושבי רעננה ודרגה לטיפול בשפכים עירוניים.

אנרגיה ירוקה ביטחון ובטיחות

המת"ש העירוני הותקנו תאים פוטו וולטאים לייצור עצמי של חשמל, השקעה של 2.6 מיליון ש"ח שתחזיר את עצמה חיסכון בחשמל וניצול אנרגיה ירוקה. שודרגו מערכות ההגנה ממתקפת סייבר, ניתנה תעודת תקן מטעם מכון התקנים על עמידה בתקני הגנת הסייבר.

שודרגן מערכות השליטה והבקרה, שיפור מערך האבטחה ההיקפי על מתקני המים וטיהור, בוצעו תרגילים להתמודדות עם מצבי חירום.

מהפכת השרות ומעורבות בקהילה

מי רעננה חנכו מרכז שירות פרונטלי חדש במטרה לתת שירות מהיר, איכותי, מקצועי ושדרגו את מערך השירות הדיגיטלי, כל הפעולות ניתנות לביצוע 24\7 וגם בשירות אישי, מי רעננה לקחו חלק בחסות על מרוץ רעננה ומנכ"לית התאגיד הובילה את פאנל ההנחות בכנס תאגידי המים במטרה לתת כלים לתאגיד לקבל החלטות על הנחות באופן עצמאי.

מהפיכת השירות – הקמת מוקד שירות מהיר, איכותי, מקצועי

שדרוג האתר – הוספת שירותים דיגיטליים

תקן סייבר לאבטחת מידע

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן