חדשות רעננה

עצת הזהב בהתחדשות עירונית

משרד עורכי דין שלומוביץ-סורקין ושות' ברעננה מוביל בשנים האחרונות בייצוג בעלי דירות / זכויות בפרויקטים מסוג התחדשות עירונית. קפצנו למשרד לקבל עצות זהב שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף

אם אתם חושבים על הליך של התחדשות עירונית כדאי מאוד שתגיעו למומחים – משרד עורכי דין שלומוביץ-סורקין ושות' ברעננה.

בשנים האחרונות מוביל המשרד בתחום ייצוג בעלי זכויות במסגרת עסקאות נדל"ן מורכבות והוא המשרד הראשון באזור השרון שנכנס למדד המרשים של דנס 100 כמשרד שמייצג דיירים.

למשרד שלושה שותפים (עו"ד אילן שלומוביץ, עו"ד אדם סורקין ועו"ד ירון שלומוביץ) ונכון להיום מונה שמונה עובדים. "עיקר הפעילות שלנו היא בתחום הנדל"ן על ענפיו השונים, בהם ייצוג מוכרים / קונים בעסקאות נדל"ן", מסביר עו"ד אילן שלומוביץ, שייסד את המשרד בשנת 1995 והחל את דרכו כעורך דין בתחום המשפחה והמעמד האישי. התמחות זו תרמה רבות לגישה הרב תחומית של המשרד ברבות השנים ומיצבה אותו כמשרד אשר ביכולתו להבין את צרכיו האמיתיים של הלקוח במרכז ההליך, למקסם את התועלת שניתן להפיק. "משרדנו מתמחה בענפים משיקים לתחום המקרקעין בהם: דיני ירושה, מעמד אישי, משפט אזרחי מסחרי, מיסוי מקרקעין, השגות ועררים בגין היטלי השבחה. התמחויות אלו מאפשרות לנו להעניק סט פתרונות כולל ללקוחות המשרד".

אחד הפרויקטים המרגשים של המשרד הוא פרויקט תפוז בכפר סבא – תכנית התחדשות עירונית למתחם התפוז, הממוקם בין הרחובות ויצמן, תל חי, הארזים והעמק ומהווה מוקד התחדשות עירוני אסטרטגי סמוך לתחנת מטרו העתידית.

לדברי עו"ד שלומוביץ מרגע שהסתיים המכרז הפרויקט התקדם במהירות, בשקיפות וביעילות. "ביולי 2022 התחלנו את ההחתמה של הדיירים מ-12 בניינים וכבר בפברואר  היו לנו חתימות של רוב הדיירים. לפני שבועיים הוועדה לתכנון ובנייה בכפר סבא נתנה המלצה להגיש את הפרויקט לוועדה המחוזית ולהצטרף לפרויקט. הסיבה שהצלחנו להניע את הגלגלים כל כך מהר היא שהתהליך היה שקוף והדיירים היו מעורבים בדיוק לפי המוטו שלנו משרד של אנשים למען אנשים".

מה הטיפ שלך למי שנכנס כיום לפרויקט התחדשות עירונית?

"בחירת עורך דין טוב שהוא מנטור עבורכם ומכוון אתכם, אחד שעובד עבורכם, היא קריטית להצלחת התהליך לפי שביעות רצונכם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן