חדשות רעננה

אוויר נקי ברעננה בל"ג בעומר

עיריית רעננה קוראת  לתושבי העיר לקיים פעילויות חברתיות כתחליף למדורות המסורתיות ובכך לתרום לשמירה על איכות הסביבה, העירייה תעניק תמריצים כספיים לבתי ספר, גני ילדים ותנועות נוער, שיבחרו לקיים פעילויות אלטרנטיבית למדורות, וכן תפתח מוקדי פעילות שונים בעיר להנאת הילדים

רעננה נערכת לחגיגות ל"ג בעומר שיתקיימו בעיר בשבוע הבא ומנחה את תושבי העיר לקיים את אירועי ומפגשי החג ללא הדלקת מדורות. כעיר ירוקה בת קיימא, מעודדת העירייה את תושבי העיר לקיים פעילויות חברתיות ובכך לשלב את שמחת החג עם ערכי הקיימות והשמירה על איכות הסביבה. 

בתי ספר, אשכולות גנים ותנועות הנוער בעיר, שיבחרו לקיים פעילות חלופית למדורות, יזכו לתמריצים על תרומתם למניעת מפגעים סביבתיים; בתי הספר היסודיים והעל יסודיים יקבלו 1000 ש"ח לכל בי"ס; גני הילדים יקבלו 250 ש"ח לכל גן עבור פעילות חלופית, ותנועות הנוער יקבלו 1000 ש"ח לכל תנועה.

זאת ועוד, על מנת לתרום לאווירת החג בעיר, תקיים עיריית רעננה תקיים מגוון פעילויות אלטרנטיביות מהנות שאינן פוגעות באיכות הסביבה.  במהלך החג תפתח העירייה את הבריכה העירונית לבני הנוער עם פעילויות מגוונות ללא עלות עד 2:00 בלילה, וכן תפתח כלל מגרשי הספורטק ותפעיל במקום גם את מזרקות המים להנאת הילדים עד חצות. 

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, פנה בבקשה לתושבי העיר לכבד את ההנחיה, למען השמירה על איכות הסביבה: "מדורות ל"ג בעומר הן אכן מסורת רבת שנים, עליה גם גדלתי אני, מבלי להיות מודע לנזקים הסביבתיים הגלומים בהן. כעיר ירוקה בת קיימא, אני פונה לכל התושבים, ולהורים בפרט, להימנע מהדלקת מדורות בחג, וליהנות מפעולות אלטרנטיביות מהנות ומגבשות, למען כדור הארץ ולמען איכות חיינו".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן