חדשות רעננה

הרשימה הדתית כבר לא מאוחדת

חבר המועצה יו"ר סיעת הרשימה הדתית המאוחדת עו"ד אלי אלוש הודיע על פיצול הרשימה באופן רשמי

אלי אלוש
עו"ד אלי אלוש - מעתה ההצבעות יהיו רק לגופו של עניין

הרשימה הדתית המאוחדת עכשיו גם רשמית לא מאוחדת, חבר מועצת העיר עו"ד אלי אלוש הודיע למנכ"ל עיריית רעננה על פיצול רשמי של הרשימה. הרשימה שהוקמה ערב הבחירות המקומיות האחרונות וזכתה ב3 מנדטים פוצלה בפועל עם פרישתו הראשונה של אלי אלוש מהקואליציה ולא התאחדה מאז, העימות בין חברי הסיעה היה גלוי וההודעה על ביטול ההסכם על חיבור הסיעות שמה סוף רשמי לאיחוד.

עם הפיצול הרשמי יש 3 סיעות דתיות במועצת העיר סיעתו של חיים גולדמן, סיעתם של דרורה כהן ולורן עיאש וסיעתו של אלי אלוש, ההודעה במועד הנוכחי ועם אישור תקציב העיריה שמנע את סיום כהונת חברי המועצה הוא צעד ראשון לקראת ההתארגנות לבחירות המקומיות. 

אלי אלוש מסר לרעננה ניוז " חברי נכנסו למועצת העיר בזכותי ובעזרת הכספים הרבים שהשקעתי למימון הבחירות , בחרו לחמוד ולגזול את כל התפקידים שלי, לאחר שפרשתי מהקואליציה , תוך הפרת הסכמים חתומים ובאופן המעלה תהיות לגבי התאמתם לשמש כשליחי ציבור , המחויבים לפעול בהגינות וביושרה ועל פי צו בוחריהם, ולא לראות לנגד עיניהם אך ורק את טובתם האישית, כפי שקרה לדאבוני הרב בפועל."

במכתבו כתב אלוש ",הודעה על ביטול התקשרות בין רשימות מועמדים לפי סעיף 45(ג) לחוק הרשויות המקומיות (בחירות), התשכ"ה-1965 כב״כ ויו״ר ״הרשימה הדתית המאוחדת״ וסיעת ״מאמינים ברעננה״ ועקב הפרות יסודיות חוזרות ונשנות של הסכם איחוד הסיעות, על ידי השותפים להסכם וחברי המועצה מטעם הרשימה, לורן עייש ודרורה כהן (לרבות חתימה על הסכם קואוליציוני בלתי חוקי בנובמבר 2019), המהווה אף הודעת התפלגות ו/או פרישה על פי סע׳ 125 א לפקודת העיריות, אני מודיע בזאת על ביטול הסכם ההתקשרות לרשימת המועמדים שכינוייה ״הרשימה הדתית המאוחדת״ שנחתם בחודש ספטמבר 2018 והאותיות שלה הם כלהלן:
״טב יחד״. לאור זאת הרני להודיעך כי הסכם איחוד סיעות שנחתם בחודש ספטמבר 2018 בין מפלגת ״הבית היהודי״ שסימנה ״טב״ לבין סיעת ״מאמינים ברעננה״ שסימנה ״ יחד״ ונרשם לפני יום הבחירות כאמור בסעיף 25(א) לחוק הרשויות המקומיות (בחירות), תשכ"ה-1965- בטל ומבוטל לאלתר.

הבהרה: אין לראות בהודעתי זו משום הודעת ״פרישה״ או ״התפלגות״ ובכל מקרה, זכויותי כסיעת יחיד וכיו״ר וכב״כ סיעת ״ מאמינים ברעננה״ שסימנה ״יחד״ שמורות לי על פי דין."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן