חדשות רעננה

איזה עונה מחכה במשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה

מול אולם מלא קהל נלהב פתח המשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה את העונה עם הופעה של סולני האופרה הישראלית ששרו להיטי זמר העברי, השבוע ביום שלישי פותחים את עונת הילדים בהצגה איכותית ומהנה " הקסם של מוצרט "

סולניות האופרה הישראלית במופע זמר עברי

המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה פתח עונה חדשה של תרבות איכותית קרוב לבית עונת המנויים החדשה של המשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה החלה השבוע מול אולם מלא בצופים נלהבים שנהנו ממופע של סולניות  האופרה הישראלית ששרו את מיטב להיטי זמר עברי, בהגשה ייחודית ומרגשת של דודי זבה.

ביום שלישי תפתח עונת הילדים עם ההצגה " הקסם של מוצרט " של תיאטרון הקיבוץ: מוצרט הוא ילד פלא מוזיקלי, אולם לכישרון הפנומנלי שלו יש מחיר, הוא גורם לו לאבד את ילדותו ולבלות רק בחברת מבוגרים או הפסנתר, ומעמיד בצל כשרונו העצום את אחותו המבוגרת ממנו, גם היא מוזיקאית כשרונית. את ההצגה מלוות יצירותיו המופלאות של מוצרט, ביניהן: המארש הטורקי, מוסיקת לילה זעירה, קונצ'רטו לקלרינט, קטע מהאופרה “דון ג’ובאני” , סימפוניה 40 וכמו כן קטעים נבחרים ומוכרים מתוך אופרת הילדים “חליל הקסם”.

יום שלישי 2/11 בשעה 17:30 משכן רעננה לפי התו הירוק לינק לרכישה

מנויי המשכן ייהנו העונה ממבחר מופעים מוסיקליים, מופעי בידור, סטנד אפ, הצגות לילדים, הרצאות, ואירועים נוספים המתאימים לכל גיל. 

כתבה נרחבת על עונת המנויים תתפרסם ביום חמישי ברעננה ניוז

למידע נוסף, לרבות פרטים על הנחות ועדי עובדים וארגונים, גמלאים, סטודנטים, חיילים ועוד, ניתן להיכנס לאתר המשכן למוסיקה ואמנויות www.mishkanraanana.com או בטלפון – 09-7464036 / 8864* 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן