חדשות רעננה

אירועי תרבות ברעננה שכדאי לזכור

לכל אורך השנה עומדים להתקיים ברעננה אירועי תרבות מגוונים, ביניהם מופעי מחול, אירועי שירה, מפגשים עם אמנים, ירידים קהילתיים, מופעים של מוזיקה קלאסית ועוד. בשורות טובות נסקור מספר אירועים ברעננה שכדאי לרשום ביומנים.

מופע שירה לדינו

בשבוע הקרוב בימי חמישי ובמוצאי שבת יעלה ערב שירי לדינו עם הזמרת יסמין לוי. מדובר ביוצרת בעלת מוניטין בינלאומי שתציג שירים נבחרים מאלבומיה השונים בלדינו בספרדית, במופע המשלב שירה עמוקה מלאה בתשוקה עם צבעי פלמנקו ובליווי כלי הקשה, כלי נשיפה, פסנתר וגיטרה ספרדית. הערב יתחיל במועדון זמר עם שירה בציבור מונחית במשך כשעה, כיבוד קל והפסקת קפה, ולאחר מכן המופע המרכזי.

יריד בגדים בר קיימא

עוד אירוע מעניין שיתקיים ב-31 למרץ הוא פסטיבל דוכני מכירה של חנויות אופנה יד שניה ועודפים. האירוע מהווה הזדמנות מצוינת להכיר אפשרויות לרכישה של בגדים באופן בר-קיימא ועל הדרך גם ליהנות ממבצעים ומחירים מיוחדים. באירוע הזה תוכלו להתחדש בלי מאמץ ותוך שמירה על איכות הסביבה בבגדי גברים ונשים, ילדים ואקססוריז, כאשר היריד הקהילתי מאורגן על ידי העירייה ועל ידי עמותת פתחון לב. כל מה שצריך לעשות הוא רק להביא איתכם לא יותר מעשרה פריטי ביגוד במצב מצוין ותוכלו להחליף אותם בפריטים שמעניינים אתכם. אגב, לא חייבים להחליף את הבגדים ואפשר בהחלט למסור את הפריטים לעמותת פתחון לב או לחלק אותם לאחרים.

מופעי מוזיקה קלאסית משובחים

זו השנה השלושים לפעילות תזמורת סימפונט רעננה וכיאה לכך במהלך השנה יעלו מופעים מגוונים, מהם אפשר להתרשם בתוכנייה שנמצאת באתר של התזמורת. לדוגמא, בעשרים וארבע למרץ יתקיים מופע "מחול האש" עם המנצח גיל שוחט, ליאת כהן בגיטרה ומיכאל ביאלובורדה על הצ'לו, שיבצעו את מחול פולחן האש מתוך האהבה המכשפת, קונצ׳רטו דה-ארנחואז לגיטרה ותזמורת מאת רודריגו, קונצ׳רטו לצ׳לו ברה מינור מאת לאלו ועוד. 

כמו כן, בשישי לאפריל יעלה המופע "אגדה יוונית" בניצוח קורניליוס מיכאלידיס ובשירת סופיה אברמידו, שיבצעו את ״יצורי פרומתיאוס״, פתיחה לבלט אופ. 43 (5׳) ואת סימפוניה מס׳ 3 במי במול מז׳ור, אופ. 55, ״ארואיקה״ (47׳) של בטהובן. מלבד זאת, בעשרים וחמישה למאי יעלה המופע "ברוח סצנה מושרת", בהשתתפות המנצח גד קדוש ונתאי צרי בכינור, שיבצעו את קונצ׳רטו לכינור מס׳ 8 בלה מינור, אופ. 47 ״ברוח סצנה מושרת״ (20׳) ואת סימפוניה מס. 101ברה מז׳ור, ״השעון״ (28׳) של היידן.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן