חדשות רעננה

ביקור השגריר ברעננה

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא אירח את שגריר בחריין בישראל מר חאלד אל ג'אלמה לפגישת היכרות לצורך בחינת שיתופי פעולה עתידיים בתחומי ההייטק, כלכלה, תרבות, אקדמיה ועוד.

שגריר בחריין בישראל מר חאלד אל ג'אלמה, התארח ברעננה  הביקור נועד להכרות וחשיפה של הפעילות העסקית ברעננה בתחומי ההייטק, כלכלה, תרבות, אקדמיה. הביקור החל במפגש בלשכת ראש העיר בנוכחות נציגים מהקהילה העסקית ברעננה.  ראש העיר העניק לשגריר מגן ידידות ואמר כי "אני מודה לשגריר על ביקורו החשוב בעיר, ואני מאמין כי ההיכרות האישית בין הצדדים ושיתופי פעולה בינינו, יעמיקו את הקשר בין העמים ויביאו לעתיד של צמיחה ושגשוג משותפים".

השגריר חתם בספר האורחים ואמר: "אני כאן כדי לבנות יחסים טובים בינינו בכל התחומים, ואנו נמצאים בשלב בו אנו לומדים כיצד ניתן לשתף פעולה באופן מלא. התגובות החמות שאני מקבל מרגשות אותי וזו בהחלט חוויה טובה".

טל ברודי שגריר בחריין וראש עיריית רעננה חיים ברוידא

בהמשך התארח השגריר בקבלת פנים פרטית שנערכה לכבוד ביקורו ברעננה, במסגרת האירוע הגיעו עשרות מבכירי הקהילה העסקית ברעננה למפגש ישיר עם השגריר, בין הנוכחים באירוע הכתב לענייני ערבים אוהד חמו, יונה ברטל מנהלת חוג הידידים של מרכז פרס לשלום, טל ברודי, קובי אשרת ואנשי עסקים רבים נוספים ששוחחו עם השגריר לבחינת שיתופי פעולה עתידיים.

האתנחתה האמנותית באירוע היתה נגינת החצוצרה של גל רום בן ה 10 תושב רעננה שמוכר העיר בזכות הנגינה באירועי ספורט, גל תלמיד מגמות המוסיקה בעיר גרף תשואות מהקהל וזכה לצילום עם השגריר, גל הופיע בקור רוח של נגן מנוסה, כשנשאל על החוויה סיכם ב "היה מגניב"

גל רום עם שגריר בחריין בישראל

טרריום במבצע

טרריום על מצע פחם במבוק, מערכת אקולוגית סגורה לא דורש טיפול ותחזוקה החל מ 50 ש"ח אליאור דגים ונוי היצירה 10 רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן