חדשות רעננה

גאה בעצמאות ישראל

יום עצמאותנו מרגש אותי בכל פעם מחדש, אני מזדקפת וגאה במדינתי הקטנה.

יונה ברטל - מייסדת ומנהלת חוג הידידים מרכז פרס לשלום וחדשנות

כמהגרת בת 3 שהגיעה לארץ מליטא עם הורים ואחות בכורה אני זוכרת היטב את הקליטה, את ההכרות עם ילדים ממדינות אחרות, את הגננת שהחליטה שטטיאנה זהו שם לא קליט והפכה אותי ליונה שלימים כל כך אהבתי, יונת שלום צחורה.

זוכרת את הילדות הקסומה בירושלים, את פרחי הבר בין הסלעים, ולימים נזכרת באהבה כשעבדתי עשרות שנים בירושלים, בלשכת ראש הממשלה רבין הנהדר שהייתה לי זכות גדולה לקחת חלק בטקס חתימת הסכם השלום עם ירדן, במשרד החוץ, ו7 שנים קסומות כסמנכ"לית בית הנשיא פרס היקר בפעילות מדהימה אינטנסיבית בארץ ובעולם. תמיד מתרגשת מהדגל, מההמנון, תמיד מדברת על המדינה הנפלאה הצעירה שלמרות התנאים הקשים הגיעה להישגים מדהימים.

 היום כמייסדת ומנהלת חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות וכנשיאת המועדון המסחרי  תעשייתי של ישראל אני שמחה לחלוק עם קהלים רבים בארץ ובעולם את תרומה של החדשנות הישראלית לעולם טוב יותר.

אני רעננית גאה, מאושרת, שמחה וגם חברת הנהלה בקרן רעננה עירי, בה אני עושה מאמצים כדי לקדם את צעירות וצעירי העיר למצוינות, היום ביום עצמאותנו, אני מסתכלת על היזמיות והיזמים הצעירים, על התשוקה שלהם לשנות, לשפר, להשפיע ומאחלת למדינת ישראל שנים של שקט, פריחה, ביטחון, שנים של שגשוג ובריאות, שנים של קליטה ושלום. חג עצמאות שמח ישראל.

 

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אורן הגב

    גאווה גדולה!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן