חדשות רעננה

גאווה לרעננה!

ארבעה מחיילי וחיילות העיר נבחרו כמצטייני הנשיא לשנת 2024, וקיבלו אתמול את תעודת ההצטיינות מנשיא המדינה, יצחק הרצוג, בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים בבית הנשיא לכבוד יום העצמאות ה-76 למדינה.

מדליקת המשואה חן ארבל מרינברג

סמ"ר ר', סמל מסלול ביהל"ם, בן 23, למד בישיבה והתגייס תחילה ליהל"ם ומשם הגיע לפלוגת התת קרקע, שם לחם כשמונה חודשים עד שקודם לסמל מסלול.
במלחמה אחיו של סמ"ר ר', נפל בקרב בעזה לאחר ששירת בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל. סמ"ר ר' מספר על אהבתו אליו ועל הגעגוע, מוסיף גם כי הוא מלווה אותו במהלך שירותו.

רב"ט יובל לביא, מד"רית חר"פ בבה"ד 10, התגייסה לקורס חובשים, יצאה לקורס מ"כים והיום משרתת בסגל הפיקודי של הקורס בתור מד"רית.

רב"ט נועה גילאון, טכנאית 'מגן אור' לקחה חלק פעיל במבצעים מגן וחץ ובית וגן. חברתה הטובה נחטפה לעזה ביום ה-7.10 ועל אף הקושי לקחה חלק פעיל במלחמה.

סמל דרור איצקוביץ', לוחם בגדוד 74 של חטיבה 188, התגייס לחיל השריון, לאחר תשעה חודשי מסלול עלה לגדוד 74, תפס קו בעזה ועבר לאימון ברמת הגולן. עם פרוץ המלחמה, היה בגזרה הצפונית ולאחר מכן ברצועת עזה במשך שלושה חודשים. בתפקידו נמצא בחפ"ק מג"ד. דרור היה שותף לחיסול עשרות מחבלים וקיבל על כך הצטיינות מהמ"פ והמג״ד שהיו עימו בטנק.

עיריית רעננה גאה בכלל חיילות וחיילי העיר ובמצטייני הנשיא, מודה להם על תרומתם למען השמירה על ביטחון המדינה, ועל שירות משמעותי מתוך ערכי נתינה ודבקות במשימה.
כן גאה העיר בתושבת העיר חן ארבל מרינברג, שנבחרה להשיא משואה בערב יום העצמאות, על פועלה כמי שנמנית עם מייסדות פורום נשות המילואימניקים, שהוקם עם תחילת המלחמה, במטרה לסייע לנשים שבעליהן בחזית, להתמודד ביחד עם האתגרים הרבים שזימנו החודשים שחלפו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן