חדשות רעננה

גנבו פרטי אשראי מלקוחות רמי לוי ברעננה

כתבי אישום נגד עובדים  אשר השתמשו בפרטי אשראי גנובים

צילום : mark oflynn
צילום : mark oflynn

בתום חקירת משטרה הגישה חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתבי אישום נגד שישה תושבי באקה אל גרביה וערערה בחשד כי עשו שימוש בפרטי כרטיסי אשראי של לקוחות ורכשו מוצרים בשווי עשרות אלפי שקלים לאחר שאחד מהם העתיק אותם בעת שהועסק כקופאי ברשת מרכולים

ראשיתה של החקירה לפני כחודשיים עם קבלת תלונה מחברת אשראי על כך כי הבחינו בביצוע עסקאות אשראי חריגות שבוצעו בבתי עסק בבאקה אל גרביה והמשולש ובבירור שערכו עלה חשד כי הכרטיסים בהם בוצע השימוש נופקו באותו הסניף של רשת מרכולים ברעננה.

חקירה מאומצת שביצעו חוקרי תחנת המשטרה בבאקה אל גרביה הובילה לתושב ערערה (20) שעבד כקופאי באותו המרכול שעל פי החשד נהג במשך כחצי שנה להעתיק פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות הסניף. 

עוד עלה בחקירה כי החשוד העביר את פרטי הכרטיסים לידי אחיו ודודו והאחרון העביר את הפרטים לחשודים נוספים. כל אלו עשו בפרטים שימושים בכוונה להונות וקיבלו לידיהם במרמה מוצרים ושירותים שונים בעלי שווי כספי באומדן של עשרות אלפי שקלים.

מכתב האישום עולה כי החשודים רכשו בין היתר, תכשיטים, מזון, פרחים, אביזרי רכב ומוצרים שונים נוספים.

ששת החשודים, תושבי באקה אל גרביה וערערה בגילאי ה 20 וה 30 נחקרו בידי חוקרי המשטרה ושוחררו בתנאים מגבילים.

אתמול, כאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתבי אישום לבית משפט השלום בחדרה כנגד החשודים בעבירות של שימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום או מסירתו לאחר בידיעה שהוא עלול להשתמש בו בכוונה להונות בנסיבות מחמירות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן