חדשות רעננה

הולך ועולה הדור – מסך עולה 16 עלה לבמה

הולך ועולה הדור, השנה ה16 של פרויקט מסך עולה בתמיכת קרן רועי לא אחסר, עלה לבמת יד לבנים מול מאות צופים נרגשים

מסך עולה
הולך ועולה הדור מסך עולה 16

תיאטרון מסך עולה הנו חלק מתוכנית להעצמה אישית לבני נוער ומטרתו העיקרית לספק לבני הנוער את הכלים להתמודדות בחיי היום יום, לחזק את ביטחונם ואת דימויים האישי. רצף המפגשים ואורכם מאפשרים יצירת קשר אישי ואינטנסיבי עם כל בני הנוער לצד העבודה והדינאמיקה הקבוצתית.

קבוצה של 30 בני נוער משתתפים מדי שנה בפרויקט של האגף לשירותים חברתיים, ובמסגרתו ממחיזים בני הנוער הצגות שונות המותאמות לעולם התוכן שלהם. בליווי צמוד של עו"ס נוער, נירית קלינמיץ צחור ושרית וקנין מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה.

לאורך חצי שנה של עבודה משותפת, פעמיים בשבוע, נפגשים התלמידים עם עובדות סוציאלית ואנשי מקצוע מתחום הבמה ובאמצעות העיסוק בנושאי המחזה, נחשפים ועוסקים בנושאים הלקוחים מחייהם: לחץ חברתי, מקובלות חברתית, דימוי עצמי, ביקורתיות, חשיבה עצמאית – ועוד.
שיאו של הפרויקט היה השבוע בהצגה שרול שעלתה לבמה מול מאות צופים נרגשים. את ההצגה ביים אריאל קוזלובסקי.

את מסך עולה מלווה קרן רועי לא אחסר שהוקמה על ידי משה ואתי חסן לזכר בנם רועי, הקרן מסייעת במימון הפרוייקט ומלווה את החניכים והצוות . 

דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי: "העבודה עם השחקנים הינה תוצר נפלא של פרויקט שנקרא: "מסך עולה" – שמטרתו לגבש בני נוער סביב: קצב, מוסיקה, מלל וריקוד, ודרך עבודה זו לסלול יחד איתם את הדרך להצלחה, לבנייה, ובעיקר – לאמון בעצמם ובסובבים אותם. למימון פרויקט נפלא ומרגש זה, הצטרפה קרן רועי לא אחסר, שהקימו משה ואתי חסן, לאחר מותו של בנם רועי זיכרונו לברכה, במהלך שירותו הצבאי. אנו רואים בתרומה לפרויקט חשוב זה זכות, ואפשרות לחזק את נוער העתיד, להיות שותפים לעיצוב דמותו ואופיו, בכדי שימצה את יכולותיו ויאמין בעצמו, שיוכל לבנות לעצמו, בעצמו – את עתידו- את המחר שלו. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכת האומנות החשובה הזו, שתחילתה – בתשומת לב לכל אחד ואחת מהכוכבים, בנתינה שנעשתה מתוך אמונה ורגישות רבה, מתוך רצון להגשים לכוכבים של היום– את החלום."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן