חדשות רעננה

החופש לרקוד

 הנשים שרוקדות בסטודיו אליברה בוטיק באבן יהודה, מבטאות את ההנאה של הריקוד בכל גיל מגיל 30 עד 65.  ההתחלה של קבוצות הנשים הייתה בחופשת הלידה של אלינור דרוקר בן זקן לאחר לידת בנה האמצעי, "אני רקדנית ומופיעה כל השנים ורציתי להמשיך לרקוד ולא רק להיות אמא, מתוך המקום הזה יצרתי קבוצת נשים של אמהות שרוצות לרקוד".

החופש לרקוד בכל גיל

לצד הילדות שרוקדות בסטודיו אליברה ברעננה, פועל גם סטודיו אליברה בוטיק סטודיו ריקוד לנשים באבן יהודה. הנשים מגיל 30 עד 65, רוקדות באופן קבוע. ההתחלה של קבוצות הנשים הייתה בחופשת הלידה של דרוקר בן זקן לאחר לידת בנה האמצעי, "אני רקדנית ומופיעה כל השנים ורציתי להמשיך לרקוד ולא רק להיות אמא, מתוך המקום הזה יצרתי קבוצת נשים של אמהות שרוצות לרקוד".

שיעור הנשים מבוסס על מחול מודרני ומתאפיין ביצירת סביבה תומכת ומפרגנת, הווי ותמיכה הדדית. החיים של הנשים משולבים בריקוד. "אני נהנית ללמד בקבוצת הנשים ובו זמנית יש לי את החופש ללמוד מהן על החיים. יש ערך וכבוד לזמן הזה של הריקוד. בקבוצות הנשים מרגישים את זה. השונה הוא המקום להבעה עצמית באמצעות הגוף, הבאת הנוכחות של כל רקדנית. 

"יש אמהות אמיצות שרואות את הבנות שלהן רוקדות ומקבלות את האומץ לרקוד. לרקוד זה לכל החיים נשים שרוקדות מעניקות לעצמן משהו אחר. קבוצות נשים מופיעות במופע המרכזי של סוף השנה. נשים מבצעות חלום שנראה לא מציאותי נהנות האדרנלין והאופוריה. לאחרונה פתחתי קבוצת פלמנקו נשים חדשה ברעננה. זה כיף גדול. אני מזמינה כל אישה להגיע ולחוות את החוויה. אליברה בוטיק אבן יהודה מקום שמתרחשים בו ניסים קטנים שיוצרים אור גדול ". 

סטודיו אליברה לנשים החופש לרקוד בכל גיל צילום: זבולון מדמון

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן