חדשות רעננה

המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה חוגג 20 שנה להיווסדו

החלה ההרשמה לעונת המנויים החדשה שתכלול אירועים חגיגיים לכל הגילאים, בהם מופעי מוסיקה, אופרה ובידור בהשתתפות רוני קובן, ארכדי דוכין, מוקי, איפה הילד, אסף אמדורסקי דויד גרוסמן, ניצה שאול ועוד

מוקי , צילום ריקי קנדל

עיריית רעננה מודיעה על פתיחת ההרשמה לעונת המנויים החדשה של המשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה, המציע שלל תכנים איכותיים של תרבות במיטבה. השנה, ייהנו מנויי המשכן, החוגג 20 שנה להיווסדו, משלוש עשרה סדרות מנויים איכותיות ומגוונות, וכן ממופעים מוסיקליים, מופעי בידור, סטנד אפ, הצגות לילדים, הרצאות, ואירועים נוספים המתאימים לכל גיל.

בין מגוון האירועים והמופעים שיתקיימו במשכן, הסדרה המוצלחת "פסקול ישראלי עם יואב קוטנר", שתפתח עונה שביעית של מפגשים מרתקים במהלכה יתארחו אסף אמדורסקי, מוקי, ארכדי דוכין ולהקת "איפה הילד" בביצועים אקוסטיים ייחודיים לערב זה. למשכן יגיעו בעונה זו גם סולני האופרה הישראלית באריות מפורסמות מתוך אופרות ולהיטי זמר עברי, בהגשה ייחודית ומרגשת של המנצח דודי זבה. בעקבות הצלחת העונה הקודמת ימשיך גם העונה רוני קובן בסדרה בה ייפגש עם מובילי דעה ומשפיענים בחברה הישראלית לשיחה אינטימית ומרתקת כמו שרק הוא יודע.

איפה הילד , צילום פרגמנט

תיאטרון היידישפיל יעלה על הבמה שלוש הצגות מוסיקאליות נוסטלגיות, האנסמבל הקולי הישראלי יופיעו עם 4 קונצרטים מרתקים כולל מחווה מרגשת למתי כספי. זו השנה החמישית שהתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד תגיע למשכן בקונצרטים סוחפים עם מיטב הפייטנים והאורחים מהארץ ומחו"ל. תימשך הסדרה המוצלחת "מקומות קסומים בעולם" הסוקרת מקומות קסומים בעולם, בשילוב הרצאות ומופעים מוסיקאליים. עוד יופיעו השנה במשכן, מיטב האומנים במסגרת סדרת ערבי הזמר העברי המוצלחים של האחים אסנר. כל מופע יוקדש לצבע אחר, בהשתתפות עדי כהן, דורון מזר, יובל כספין, מוזס סימן טוב, שרון חזיז, פרלה מרקוס ועוד.

עבור הילדים, במיוחד לשנת ה- 20 מציע המשכן הצגות, קונצרטים ומופעים איכותיים בהפקות מרהיבות וצבעוניות. כן בתוכנית, מנוי טריו – מנוי לשלושה מופעים מוסיקליים – איתמר פוגש ארנב עם דויד גרוסמן, אלי גורשטיין והאנסמבל הקולי, מופע עם ניצה שאול על המלחין וויולדי בליווי נגנים זמרים ושחקנים, וקונצרט תיאטרלי של התזמורת הקאמרית הישראלית עם תזמורת חיה ושחקנים. בנוסף יוצע מנוי טריו להצגות תיאטרון לילדים מתיאטראות הילדים הטובים ביותר בארץ – עליבאבא וארבעים השודדים, הדודה מרחוב הנביאים והדייג ודג הזהב.

בשבת בבוקר, כבילוי משפחתי, יתקיימו במשכן הצגות ומופעים בהן ההצגה החדשה המרהיבה והססגונית שלמה המלך ומלכת שבא, הגשם של סבא אהרון ע"פ מאיר שלו, סיפורם של בטהובן ואליז, ניצה שאול במופע "הקצב שאין לו סוף" וילדי בית העץ של תיאטרון המדיטק ע"פ סדרת הטלוויזיה האהובה ולקטנטנים שבחבורה; המשכן ימשיך להציע תיאטרון סיפור ממיטב סיפורי הילדים האהובים והמוכרים.

האחים אסנר ורוני קובן , צילום באדיבות דוברות העירייה
חיים ברוידא: המשכן פנינה של תרבות

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה, הוא פנינה של תרבות בלב העשייה הרעננית, ואנו שמחים ומברכים על חגיגות ה- 20 להקמתו. אני מזמין את הציבור הרענני, להצטרף אלינו לעונת מינויים נוספת, של תרבות איכותית כאן, קרוב לבית, עם טובי האומנים במיטב הסדרות שרקמנו עבורכם, כבילוי משפחתי מהנה, לכל הגילאים ובקשת של תחומי תרבות ואומנות".

למידע נוסף, לרבות פרטים על הנחות ועדי עובדים וארגונים, גמלאים, סטודנטים, חיילים ועוד, ניתן להיכנס לאתר המשכן למוסיקה ואומנויות www.mishkanraanana.com או בטלפון – 09-7464036 / 8864*

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן