חדשות רעננה

הלב של הפארק

תושבי שכונת לב הפארק ברעננה, שדוגלים בחיי חברה וקהילה, יכולים ללמד את כולנו מהו מודל חברתי שבו כולם מכירים את כולם בשכונה, חוגגים ונהנים מבלי להסתפק בחגיגות מטעם העירייה

"מי צריך יותר משכנים טובים, פארק מהמם ורצון טוב"? שואלת ענבר סמובסקי, תושבת שכונת לב הפארק ברעננה. סמובסקי, שחברה בוועד של השכונה המבוקשת – מספרת על חיי קהילה תוססים ועל כך שתושבי השכונה מכירים אחד את השני כמו בני משפחה.

"כולם בשכונה נרתמים לסייע אחד לשני גם בקשים וגם בשמחות. הוועד שלנו תמיד דואג לעשייה חברתית וקהילתית ‏שתורמת לחיים התוססים של השכונה".

לדבריה, בשכונה נוהגים לערוך מסיבות ופעילויות חברתיות מגבשות גם למבוגרים וגם לילדים. "התחלנו עם פעילויות בפארק וראינו שהתושבים צמאים לכך. החלטנו להרים בעצמנו מסיבות ופעילויות". כשענבר מדברת על חיי חברה היא לא מדברת על מסיבות ופעילויות מטעם העירייה אלא על יוזמה של וועד והתושבים ורצונם הטוב להפגיש בין כולם להכיר וליהנות.  

"ביום חמישי ערכנו מסיבה בפארק לבוגרים שבינינו – ללא עם הילדים הפעם. מדובר במפגש מלווה במוזיקה דוכנים ואוכל. האירוע היה בסגנון שערכנו בחג השבועות. גם הפעם – כמו אז השתתפו בו כ-450 איש שנהנו שרו רקדו ואכלו. 

אנחנו עורכים גם אירועים לילדים ולמשפחות שהמטרה של האירועים האלה להפגיש בין תושבי השכונה ולקרב בניהם".

כיצד אתם מגיעים לכל התושבים?

יש לנו קבוצת ווטסאפ שמונה 450 איש פעילה, יש לנו דף פייסבוק שבו אנחנו מפרסמים פעילויות ואירועים שוטפים בשכונה".

מה גרם לך להתחיל בפעילות החברתית ולהצטרף לוועד?

"אני מתפקדת המון שנים כיושבת ראש 'תיכון אביב' ובנוסף גם פעילה חברתית. אני אוהבת לתרום, לעזור וליזום אירועים קהילתיים".

מה מייחד את שכונה שלכם ומה אחרים יכולים ‏ללמוד מהפעילויות שלכם?

"אני לא יודעת אם יש משהו מיוחד ושונה מכל שכונה אחרת. אני מרגישה שזו שכונה שמתאימה למשפחות, שמאוד מגובשת ובעלת אופי קיבוצי. הוועד של השכונה מאוד פעיל – אנחנו דואגים לכל הבעיות מהתיקונים והסיורים ועד לפאן. אנשים יודעים שאפשר לסמוך כאן אחד על השני".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אליס מוסרי הגב

    כל הכבוד על היוזמה ולהענות של השכונה אנחנו כשכנים זקוקים אחד לשניה וזה הכי כייף המשיכו בדרך הטובה הרבה שכונות יעתיקו מכם ❤️❤️❤️❤️

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן