חדשות רעננה

המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין קיבל הכרה כמרכז רפואי מקדם בריאות מארגון HPH NETWORK העולמי

המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית קיבל הכרה רשמית של ארגון הבריאות   HPH NETWORK  (The International Network of Health Promoting Hospitals & Health Services) כמרכז רפואי שמקדם אורח חיים בריא. ההכרה ניתנה על בסיס תכנית ארבע שנתית שנהגתה למען קידום אורח חיים בריא בקרב הצוות המטפל, המטופלים והקהילה.

במיזם קידום בריאות של לוינשטיין,  בהובלתו של ד״ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי, משתתפים אנשי הצוות מכלל הסקטורים כגון: צוותי הרפואה, סיעוד, תזונה, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית ואחרים. הפרויקט כולל הרצאות והכשרות מגוונות לשיפור בריאות המטופלים ואנשי הצוות, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. מור לוי זערור מרכזת במסגרת המיזם פרויקט של התאמת מסגרת לאורח חיים בריא למטופלים המשתחררים מלוינשטיין.

ד"ר ירון ואטס, רופא מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום ומוביל פרויקט קידום בריאות במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, מציין: "שמחתי מאוד על קבלת ההכרה במרכז השיקומי שלנו כמקדם אורח חיים בריא. השלמת התהליך לא הייתה יכולה להתבצע ללא העבודה והתרומה של הצוות המעולה שלנו העוסק בתחום בהתלהבות ותחושת שליחות רבה".

חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, מוסיף: "אני מברך על ההכרה שקיבלנו מארגון בינלאומי, הטיפול המוצלח והיעיל ביותר הוא תמיד המניעה, ואין טוב יותר במניעת חולי, משמירה על אורח חיים בריא. ערך המובילות הוא ערך שחשוב לנו כמרכז רפואי לקדם בכל התחומים בהם אנו פועלים, ולהוות דוגמא בכל הנושאים שבאחריותינו. במסגרת זאת החלטנו השנה לקדם גם את נושא אורח חיים בריא בקרב העובדים והמטופלים שלנו ואנו פועלים במגוון דרכים על מנת ליישם זאת."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. הדרך לשיקום מוצלח עוברת בקידום בריאות - Raanana.news הגב

    […]   HPH NETWORK  (The International Network of Health Promoting Hospitals & Health Services) כמרכז רפואי שמקדם אורח חיים בריא. ההכרה ניתנה על בסיס תכנית ארבע שנתית שנהגתה למען קידום […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן