חדשות רעננה

יחידת האכיפה העירונית ממשיכה לקצור הצלחות בשמירה על ביטחון התושבים

היחידה סיכלה גניבת אופניים חשמליים שתוכננה להתבצע על ידי תושבי השטחים ששהו בארץ באופן בלתי חוקי; הניסיון סוכל במעצר החשודים ובהגשת כתב אישום נגדם

האירוע התרחש במהלך סריקה שביצעו צוותי יחידת האכיפה במזרח העיר, בעקבות קריאה שהתקבלה על הפרת הסדר הציבורי על ידי בני נוער בעיר שהשתמשו בנפצים; בני הנוער נקראו לסדר והוריהם זומנו להמשך הטיפול בנושא

ניידת יחידת האכיפה
ניידת יחידת האכיפה

יחידת האכיפה העירונית ממשיכה לקצור הצלחות בעשייתה למען שמירת ביטחון תושבי העיר.
השבוע, זכתה היחידה להצלחה ממוקדת בשני אירועים שהתרחשו במקביל, במהלכם סיכלה היחידה גניבת אופניים חשמליים וכן מנעה שימוש בנפצים על ידי בני נוער בעיר.

צוותי האכיפה, שנקראו לסריקה במזרח העיר בעקבות שימוש בני נוער בנפצים, התריעו בפני בני הנוער על מעשיהם, וכן זימנו את הוריהם להמשך הטיפול בנושא. במהלך האירוע, הבחינו אנשי הצוות, בשני בגירים החשודים בניסיון לגניבת אופניים חשמליים, וביצעו מרדף אחריהם ברחבי העיר. המרדף, שבוצע בסיוע צוות נוסף של היחידה שנקרא לתגבור, הוביל למעצר החשודים, תושבי השטחים ששהו בעיר באופן לא חוקי בארץ, והוגש כנגדם כתב אישום.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "יחידת האכיפה העירונית וצוותיה המיומנים, עושים עבודת קודש בשמירה על ביטחון התושבים ועל איכות החיים ברעננה, בעבודה מאומצת, לילות כימים, במלוא המקצועיות והמסירות. כעיר המציבה את שלומם וביטחונם האישי של תושביה בראש סדר העדיפויות, אנו נמשיך ונפעל בכל האמצעים למנוע כל עבירות בנפש וברכוש בעיר, על מנת להבטיח לתושבנו סביבת מחיה בטוחה, ולמנוע כל מקרי בריוניות ועברות רכוש המפרות את שלוות התושבים וביטחונם האישי".

יחידת האכיפה העירונית (שיטור עירוני), פועלת בעיר רעננה מאז 2016, ומונה 28 אנשי צוות בהם שוטרים ופקחים מסייעים עירוניים. היחידה נועדה להוות גורם משמעותי בשמירה על ביטחונם האישי של תושבי העיר, ובמניעת הפרות הסדר הציבורי בפעילות אכיפה רציפה. היחידה מהווה כתובת מקצועית ומיומנת לתושבי רעננה בהגשת סיוע בזמן אמת, 24 שעות ביממה. צוותי היחידה פועלים באופן יזום בסריקות רציפות בשטח וכן כמענה לקריאות המתקבלות מהמוקד העירוני ומהמשטרה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן