חדשות רעננה

יש עתיד ברעננה

פגישות עם בכירי העיר, סיור במוקדי התנדבות, פאנל סיוע לנפגעות תקיפה מינית, יום גדוש של פעילות בביקור חברי הכנסת של יש עתיד ברעננה.

ראש העיר חיים ברוידא בפגישה עם ח"כ מאיר כהן
ראש העיר חיים ברוידא בפגישה עם ח"כ מאיר כהן

ראשי מטה יש עתיד רעננה, אורי זנקו וזהבה לנדמן אירחו השבוע  את חברי הכנסת של יש עתיד, מאיר כהן, אורנה ברביבאי, קארין אלהרר, אלעזר שטרן, ומשה קינלי טורפז ליום היכרות ופעילות ברעננה, במסגרת הביקור נפגשו חברי הכנסת עם ראש העיר חיים ברוידא ובכירים נוספים בעיריית רעננה. 

ראש העיר מר חיים ברוידא נפגש בלשכתו עם ח"כ  מאיר כהן אשר כיהן בעבר כראש עיריית דימונה. 

פגישה מרתקת  נוספת היתה בין  ח״כ משה קינלי טור-פז  לסגן ראש העיר מר חיים גולדמן, חבר המועצה לורן עייאש  ונציגים מהקהילה החרדית-ליברלית בעיר. המפגש עסק בשיח פתוח בענייני דת, גיוס לצבא, שוויון הזדמנויות ותעסוקה בחינוך ובעלייה, הן ברמה המקומית, והן ברמה הארצית. 

משלחת יש עתיד ערכה  ביקור חשוב נוסף בבית פרידמן. בית פרידמן הוא בית חם לבני נוער הנמצאים על סף נשירה מבתי הספר,  הבית מעניק לנערות והנערים, ארוחה חמה, חונכים אישיים, שיעורים פרטיים, הרצאות, תוכניות תומכות וסיוע שותף בלימודים.

בית פרידמן הוקם על ידי קרן פרידמן ע"ש שולמית ואלחנן פרידמן, עמותת גשר אל הנוער, עיריית רעננה, וביוזמת אורי זנקו וזהבה לנדמן.

במרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית – השרון  הממוקם בעיר,  נערך פאנל שעסק בדרכים למניעת אלימות מינית וקידום אפקטיבי של טיפול בנפגעות. בפאנל השתתפו חברות הכנסת אורנה ברביבאי  קארין אלהרר,  את הפאנל תאמה  יו"ר מועצת הנשים בעיר, הגב' איילת ארז.

מוקד ביקור נוסף של חברי הכנסת היה המרכז הלוגיסטי של לקט ישראל הממוקם הרעננה. חברי הכנסת למדו על פעילות העמותה שעוסקת בהצלת מזון וסייעו במיון עודפי פרי.

את הפסקת הצהריים שנערכה במסעדת עזיזה ניצלו האורחים לשיחה עם בעלי המסעדה על הפגיעה הכלכלית הקשה בתקופת הקורונה ועל הדרכים בהם ניתן להקל על מסעדות ועסקים נוספים. 

בסיום היום, הצטרפנו אל חברי הכנסת אלעזר שטרן קינלי טור-פז  בסיור מיוחד בבית של בנג'י.

הבית של בנג’י מהווה בית לחיילים בודדים, ובימים אלה מוקם מבנה נוסף שעתיד לאפשר הכפלה של כמות השוהים במתחם. דיברנו על מודל ההפעלה הייחודי והמצויין ועל דרכים נוספות בהן ניתן לגייס את התקציב הנדרש להשלמת המבנה. 

יש עתיד מבקרים ברעננה
חברי הכנסת של יש עתיד ברעננה יחד עם ראש העיר חיים ברוידא חבר המועצה לורן עיאש ואורי זנקו ראש מטה יש עתיד ברעננה
זהבה לנדמן ראש מטה יש עתיד ברעננה וח"כ ומאיר כהן בלקט ישראל

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן