חדשות רעננה

כתב אישום בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית נגד בן זוגה של מירי פסוב

"האיץ בנסיעתו תוך פניה חדה של הרכב ימינה, באופן שגרם לנפילתה של פסוב ודריסתה, כך שפסוב ז"ל נמחצה תחת גלגלי הרכב" כך מתואר רגע הדריסה של מירי פסוב בכתב האישום שהוגש נגד איתן דרייפוס

מירי פסוב

חודשיים אחרי מותה של האמנית מירי פסוב בתאונת דריסה ברעננה הוגש כתב אישום נגד איתן דרייפוס בן זוגה בזמן התאונה בגין שורה של עברות תנועה בהן גרימת מוות בנהיגה רשלנית שגרמו למותה של פסוב. 

כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום לעברות תעבורה, מבוסס על חוות דעת של בוחן תנועה, סרטון מצלמות אבטחה המתעד חלק מהתאונה, סרטוני וידאו נוספים ממצלמות שהיו מותקנות ברכב אשר מתעדים חלק מהשתלשלות האירועים כפי שפורטו בכתב האישום, כמו גם השיח ברכב בין השניים, עדויות של עדי ראיה לתאונה, לרבות הנוסעים שהיו באחד מכלי הרכב שנפגעו.

השתלשלות האירועים

בהגיעם לרחוב הבנים ברעננה, סמוך לשעה 11:45, ניסה דרייפוס להחנות את הרכב במקביל למדרכה ולשם כך פנה עם הרכב שמאלה והתנגש עם חזית הרכב בחלק האחורי של רכב אחר, ולאחר מכן נסע לאחור ועצר את הרכב ליד המדרכה ברחוב. בשלב זה נכנסו לרכב חבריה של פסוב. בהמשך, כך על פי כתב האישום, ובמטרה לצאת ממקום החניה, נסע דרייפוס קדימה ופגע פעם נוספת עם חזית הרכב בחלק האחורי של רכב סמוך. מיד לאחר מכן נסע דרייפוס אחורנית ופגע ברכב נוסף שחנה מאחוריו, פנה ימינה ועזב את המקום.

דרייפוס המשיך בנסיעה ברחוב הבנים לכיוון מערב. עם הגעתו לצומת הרחובות הבנים ואוספטרלנד, המשיך בנסיעתו קדימה מבלי שעצר בקו העצירה, ועצר את הרכב על גבי מעבר חצייה למספר שניות. אז החל הנאשם בפניה שמאלה ועצר את הרכב באמצע הצומת באופן שעלול להפריע לתנועת כלי רכב.

בשלב זה, בשל האופן בו נהג דרייפוס, הורתה לו בת זוגתו לעצור את הרכב כדי שהיא תנהג במקומו. פסוב פתחה את דלת הרכב הקדמית שליד הנהג ויצאה מן הרכב. לפי כתב האישום, על אף שהדלת הייתה פתוחה ופסוב הייתה מחוץ לרכב, החל דרייפוס בנסיעה אחורה, האיץ את נסיעתו תוך פניה חדה של הרכב ימינה, באופן שגרם לנפילתה של פסוב ודריסתה, כך שפסוב ז"ל נמחצה תחת גלגלי הרכב. אז התנגש דרייפוס עם החלק האחורי של הרכב בחזית הימנית של רכב אחר שעמד מאחוריו. מיד לאחר התאונה, התקבצו סביב הרכב עוברי אורח ויחד הרימו את הרכב וחילצו את פסוב שנלכדה תחתיו. כתוצאה מכך, היא סבלה מחבלות קשות בגופה ודימום מסיבי, ומותה נקבע במקום תוך זמן קצר.

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן