חדשות רעננה

לא מתחסנים? תשארו בבית

חיים ברוידא בפניה לשר החינוך "יש לחייב צוותי חינוך בחיסון או בדיקה בתוקף". עובדים דורשים להשיבם לעבודה גם ללא חיסון או בדיקה בתוקף

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, שלח מכתב  לשר החינוך, בדרישה לחייב את צוותי החינוך להתחסן או לבצע בדיקות קורונה כתנאי לכניסתם למוסדות החינוך.

את המכתב כתב ברוידא, על רקע המאמץ העירוני המוגבר לחיסון צוותי החינוך בעיר, למניעת התחדשות התחלואה בקורונה, ועמו הרצון לחיוב הצוותים להתחסן, שבנסיבות הקיימות אינו אפשרי, שכן אינו תחת סמכויות העירייה.

בין היתר, כתב ברוידא במכתבו לשר החינוך, "אנו כרשות מקומית, פעלנו במלוא המאמצים ובמבצע התחסנות מוגבר המעודד את צוותי החינוך להתחסן.  יתרה מכך אנו מחייבים את כלל צוותי החינוך לבצע בדיקות קורונה רציפות ומונעים מכל איש צוות שלא חוסן כל עבודה בקרבת תלמידי העיר.  עם זאת, קצרה ידינו ואין בסמכותנו לחייב את כלל צוותי החינוך להתחסן…. אני פונה אליך לפעול כפי סמכויותיך כשר החינוך, ולהורות לכלל צוותי החינוך בעיר להתחסן או להיבדק פעמיים בשבוע כתנאי לכניסתם למוסדות החינוך".

לרעננה ניוז נודע כי היום יערך דיון בבית הדין לעבודה בתביעה של עובדת במוסד עירוני להשיבה לעבודה גם אם לא התחסנה או הציגה אישור בדיקה עדכני.

העובדת אשר עוסקת בהדרכה ועיקר עבודתה עם אוכלוסיה מבוגרת לא נענתה לדרישת מנהל המוסד העירוני בו היא עובדת ותובעת להשיבה לעבודה. מנהל המוסד מסר לנו כי הוא אחראי על בריאות לקוחותיו והוא מקווה שבית המשפט ידחה את התביעה.

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן