חדשות רעננה

המונדיאל נגמר? ליגת הערכים של קרן רועי ממשיכה

מונדיאל? מסי? ליגת הערכים! קרן רועי לא אחסר בשיתוף בתי הספר אריאל ויבנה השיקה בתחילת החודש עונה נוספת של ליגת הערכים, טורניר כדורגל טורניר קט רגל שמטרתו לחנך לערכים – דרך הספורט.

ליגת הערכים של קרן רועי לא אחסר

במקביל למשחקי המונדיאל, נפתחה החודש ברעננה הליגה החשובה ביותר: ליגת הערכים, אליפות הקט-רגל של "קרן רועי לא אחסר". זו השנה החמישית שאליפות הקט-רגל מתקיימת בבתי הספר היסודיים בעיר. טורניר זה, שנמשך מספר חודשים, הינו תחרות בין הכיתות הגבוהות בבית הספר, שמטרתה מעבר להישגים הספורטיביים, לחנך לערכים – דרך הספורט. השנה, ישתתפו בליגה מאות ילדים משלושה בתי ספר בעיר: אריאל, מגד ויבנה.

דביר סקעת מנכ"ל "קרן רועי לא אחסר", יוזם הליגה: "הרציונאל הינו פשוט לחנך לעולם של ערכים דרך המגרש הספורטיבי.
הרצון לחנך את התלמידים לדעת שיריב – הוא לא אויב, שתחרות הינה דרך למתוח יכולות ולא לפתח מלחמות, לדעת שספורט הינו מקצוע המושתת על ערכים, כגון: עמידה בזמנים, יושר, ניהול משחק ההוגן, קירוב לבבות, שיתוף פעולה, ערבות הדדית, השקעה, חריצות ונכונות לעבודה קשה. ומעל לכל משמעת עצמית תוך הצבת יעדים, אתגרים והגשמה עצמית."

נועה ויצ'נר מנהלת בית ספר אריאל, שבו ליגת הערכים הפכה למסורת: "די אם נביט בעיניים הנוצצות של הנבחרות ושל התלמידים המעודדים אותן, נקשיב ללב הפועם בהתרגשות לפני כל משחק, כדי לדעת עד כמה הרעיון והפיתוח שלו הינו דרך נוספת במלאכת החינוך. תרומתה הגדולה של הקרן לביצועו, מביא שמחה לילדים, ומממש את ייעודו."

 

דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר

חיים ברוידא ראש העיר בירך על היוזמה: ״רכישה והטמעה של ערכים במגרש הספורטיבי, מאפשרת לנו לבטא אותם במגרשים אחרים בחיינו״ יישר כוח לקרן רועי לא אחסר, על עוד פרויקט מבורך למען ילדי רעננה.

"קרן רועי לא אחסר", שהוקמה על ידי אתי ומשה חסן לזכר בנם רועי ז"ל, הינה קרן פילנטרופית עצמאית ללא מטרות רווח, שמשקיעה בחינוך ורווחה. לקרן מגוון פעילויות ומיזמים, שמטרתם לדאוג לרווחתם וקידומם של ילדים רבים בתחומים שונים.
במהלך שנות פעילותה, סייעה 'קרן רועי לא אחסר' רבות לילדי רעננה בסכומים מצטברים של עשרות מיליוני שקלים.

העמותה פועלת ומסייעת לתלמידים נזקקים, בתחומים רבים: ביגוד,הנעלה, טיפולים פרא רפואיים, קניית ספרי לימוד, עזרה במימון טיולים של בתי-הספר, אבחונים וטיפולים פסיכולוגים, רכישת מחשבים, חוגים, מסעות לפולין, קייטנות, ארוחות חמות ועוד..
בנוסף חרטה הקרן על דגלה להיות פורצת דרך בשלל תחומים, וזאת על מנת לתת הזדמנות שווה לכל ילד וילדה.

לתרומות בקרו אותנו באתר הקרן
https://www.kerenroi.org.il/
ליצירת קשר 0548808078

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן