חדשות רעננה

מבשלות אהבה

בני זוג תושבי רעננה הקימו לפני שבועיים מפעל חסד "אל תשליכני לעת זקנה" – שמסייע לקשישים עריריים וחולים שלא יכולים לבשל לעצמם. כעת הם מבקשים מתושבי רעננה: ״עזרו לנו לאתר קשישים שיכולים להיעזר בנו״

בני הזוג שמתגוררים ברעננה שהקימו את מפעל החסד "אל תשליכני לעת זקנה", החליטו להישאר בעילום שם, מספרים איך הכל התחיל: ״יש לנו בבניין זוג שכנים מבוגרים שמתגוררים איתנו. לאחרונה לא ראינו אותם  במשך תקופה והתחלנו לדאוג. מתברר ששניהם חלו – האישה הייתה מאושפזת במשך חודשיים בבית החולים ואילו בעלה עבר ניתוח ראש קשה והיה מאושפז גם הוא. כשהם שבו לביתם ראינו שמצבם הורע, הם בכו וסיפרו שאין להם מה לאכול בגלל שמצבם הבריאותי לא מאפשר להם לעמוד ולהכין אוכל. הצטערנו לשמוע על כך והרגשנו שאנחנו חייבים לעזור להם. ילדים מהבניין ציירו להם ציורים בעלי אמר לי: ׳תתחילי לגייס מבשלות״.

מפחיד לחשוב לאן בן אדם יכול להגיע שהוא חולה או מזדקן. התחלנו להפעיל את כל מי שאנחנו מכירים כדי לעזור לעוד מבוגרים בעיר. כל מה שצריך זה להרים את הראש כדי לראות לי ניתן לעזור. לבדוק מה מצב המבוגרים בבניין ואם יש צורך לפנות אלינו".

כיצד בני הזוג הגיבו למחווה?

״הם ממש שמחו. האישה קבלה כוחות , קמה מתוך ייאושה והחלה לדאוג לבית. באותם הרגעים את כוחה של הנתינה והחלטנו לגייס מתנדבות ולאתר קשישים אחרים שזקוקים לארוחה חמה״.

כמה מתנדבות יש לכם כיום?

״כרגע 15. אנחנו זקוקות לעוד ידיים מבשלות. כל מתנדבת תבשל ארוחה פעם בחודש. בנוסף נשמח לשמוע על קשישים נוספים כדי שנוכל לסייע להם. מדובר במצווה ואהבת חינם – תרימו את הראש, תתעניינו בשכנים שלכם, הזקנה מפחידה יותר כשאתה חולה או ערירי״.

להצטרפות ופרטים ניתן להתקשר לטלפון: 0533124045.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן