חדשות רעננה

מימונת הכרת הטוב

בין עשרות אירועי המימונה ברעננה בלט אירוע מיוחד, שני ואלפונסו שקיר מאשקלון התארחו ברעננה חודש וחצי בתחילת המלחמה, כהוקרה על האירוח הגיעו לרעננה בערב המימונה להוקיר תודה למארחים

 

 

מימונת הכרת הטוב
שני שקיר ודביר סקעת מפנקים את המארחים

המלחמה שפרצהב-7 באוקטובר הובילה משפחות רבות מהדרום לחפש מקלט ברעננה, ולהימלט מאימת המלחמה. בין מפונים אלה הייתה משפחת שקיר, הכוללת את שני אלפונסו וביתם בת ה-7, שנאלצו לנטוש את ביתם החשוף באשקלון כדי למצוא מחסה ברעננה. המשפחה הופתעה לטובה מקבלת הפנים החמה והתמיכה שסיפקה קהילת רעננה, למרות שהיו זרים להם.

שני ציינה, "עזיבת ביתנו החשוף באשקלון תחת מטח טילים הייתה החלטה קשה, ולא הכרנו את קהילת רעננה. האירוח שפגשנו כאן היה בלתי צפוי. רעננה הפכה למקלט חם ואוהב שענה על כל צרכינו".

אלפונסו הביע את תודתו ואמר, "היינו נחושים לגמול על החסד שקיבלנו, והחלטנו לעשות זאת על ידי אירוח חגיגת ממונה למארחים שלנו".

הקשר בין המפונים לקהילת רעננה נוצר על ידי דביר סקעת, מנכ"ל קרן רועי לא אחסר שאירח את המשפחה בביתו בימים הראשונים עד שעברו למלון פרימה בעיר. לאחרונה, משפחת שקיר ערכה חגיגת מימונה בבית משפחת אייזנברגר, וחגגה עם המשפחה המורחבת החדשה שיצרו ברעננה.

לחגיגה, שציינה את תודתם, הגיע ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, לצד חברי המועצה ענבר סמובסקי, הלן מזוז ומאיר גרידיש.

מימונת הכרת הטוב
משפחת אלפונסו משפחת איזנברגר ומשפחת רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן