חדשות רעננה

מי שולט בכיפה?

מי שולט בכיפה? אחד הקרבות המשמעותיים והקשים בבחירות הקרובות יהיה על הקולות של הציבור הדתי. 3 רשימות מתמודדות על פוטנציאל של 5 מנדטים. האם כולם יכנסו? האם הפוטנציאל ימומש? סקירת הכיפה ברעננה

מי שולט בכיפה?
3 רשימות מתחרות על 5 מנדטים פוטנציאלים, איך תהיה החלוקה?

מי שולט בכיפה, זו השאלה איתה מתמודד הציבור הדתי ברעננה. בבחירות הקודמות התמודדו המועמדים הדתיים בשתי רשימות הרשימה הדתית המאוחדת שהתפצלה במהלך הכהונה ורשימתו של חיים גולדמן. סך הכל הצביעו 7437 מצביעים לרשימות הדתיות ו4 מנדטים.

הכהונה הסוערת של מועצת העיר האחרונה והפיצול ברשימה הדתית המאוחדת הביאו לניסיונות איחוד שלא צלחו והביאו להקמת 3 רשימות חדשות.

 

יש לחיות יחד בפשרה מאיר גרידיש
המשנה לראש העיר רעננה מאיר גרידיש ראש רשימת שבת אחים במועצת העיר רעננה

רשימה חדשה רשימת "שבת אחים בראשות מאיר גרידיש " יו"ר מור בית השקעות שיביא למועצת העיר הבאה ניסיון משמעותי בניהול כלכלי. 

מאיר גרידיש: "אחרי שנים של עשייה מאחורי הקלעים למען תושבי רעננה, החלטתי שהגיע הזמן להוביל ולהשפיע סביב שולחן מקבלי ההחלטות. אני נרגש להציג את שבת אחים רשימה מאוחדת המורכבת מנציגי ש”ס, יהדות התורה, קהילת חורב ונציגי העולים. שבאה עם נסיון מוכח ועם מטרה אחת – רעננה טובה יותר"

אלי אלוש יורם סילברמן
עו"ד אלי אלוש ויורם סילברמן ראשי רשימת מאמינים ברעננה

מאמינים ברעננה בראשות המשנה לראש העיר עו"ד אלי אלוש ויורם סילברמן, השניים חברו להקמת רשימת "יחד מאמינים ברעננה" אלי אלוש: "אנחנו מחוייבים לשימור ושיפור את הרמה הטובה ביותר של החיים בעירנו היקרה. אנו מאמינים בשילוב מוצלח בין ערכי שומרי המסורת עם פיתוח וחדשנות, במטרה ליצור מרחב תרבותי עשיר, רווחה ושלווה לכל תושבי העיר."

 

חיים גולדמן
חיים גולדמן ראש רשימת באמונה הרשימה הדתית המאוחדת

באמונה הסיעה הדתית המאוחדת בראשות חיים גולדמן. חיים גולדמן, המשנה לראש העיר ואריה פרידמן, ראש המועצה הדתית רעננה, יריבים-חברים פוליטיים שהנהיגו בנפרד את הציבור הדתי בעיר ב 15 השנים האחרונות החליטו ברוח התקופה לשלב זרועות ולקיים הנהגה משותפת בקדנציות הבאות במסגרת הרשימה הדתית המאוחדת – "באמונה" שסימנה "טב".

מדברים מקומי עם זהבה גלנדמן
זהבה לנדמן אני אופטימית שהפתרון ימצא בקרוב

על הקולות של הציבור הדתי בעיר מתמודדות גם שאר הרשימות העיר. ברשימת הרוב הדמוקרטי משובצת זהבה לנדמן במקום השלישי, הרשימה של אילן כהן פונה גם היא לקהל המסורתי ברעננה. גם רשימת ליכוד בראשות רחלי בן ארי סקעת פונה לקהל הדתי בעיר.

מאחורי הקלעים מתנהלת מלחמה של ממש, מיום שישי מופצים סקרים הבודקים את מגמת ההצבעה בציבור הדתי. ניסיונות לחץ על רבנים להודיע על תמיכה באחת הרשימות, ובעיקר עבודת שטח בקרב הקהילות השונות ברעננה. 

ההערכה היא כי שלושת הרשימות יעברו את אחוז החסימה והציבור הדתי ישמור על כוחו במועצת העיר. השאלה שמטרידה את מנוחתם של הרשימות היא מי תהיה הרשימה המובילה שתשיג יותר מושבים במועצת העיר ותהיה הסיעה הדומיננטית.

אילן כהן ורחלי בן ארי סקעת גם הם בתמונת הקולות של הקהילה הדתית ברעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן