חדשות רעננה

ממשיכים להוביל בחדשנות טכנולוגית!

עיריית רעננה העפילה לגמר הפרס הארצי לחדשנות לשנת 2022 של החברה למשק וכלכלה מבית השלטון המקומי, זוכת הפרס תוכרז בתחרות מוני אקספו

צילום גיא סידי

העירייה מועמדת בתחרות על מיזם טכנולוגי פורץ דרך רעננה City View – מערכת CRM ויישות תושב אחודה, המעניקה תמונת מצב מלאה לעירייה על כל פניות התושב, ומאפשרת ייעול השירות הכולל

בשורה לעיריית רעננה! בהמשך למהפכת העיר החכמה המתחוללת בעיר, התבשרה עיריית רעננה על העפלתה לגמר חמש הרשויות המובילות המועמדות לפרס החדשנות 2022, של החברה למשק וכלכלה מבית השלטון המקומי.

העירייה מתמודדת בתחרות היוקרתית, עם מיזם החדשנות הטכנולוגי רעננה City View – מערכת CRM ויישות תושב אחודה. המערכת מתעדת ומנהלת באופן אחוד את פניות התושבים מול אגפי העירייה, ומעניקה תמונת מצב מלאה על כל היבטי הפנייה. בנוסף פותחה מערכת ישות תושב המחברת את כל מערכות המידע בעירייה ומאפשרת לקבל תמונת תושב מלאה 360 מעלות.

את המערכת הטמיעה חברת אלעד מערכות תוכנה, חטיבת ה- CRM, לאחר שזכתה במכרז עירוני שפורסם בנושא, בשיתוף ובהובלת אגף המחשוב ומערכות המידע בעירייה.
המערכת החדשה מאפשרת יצירת פלטפורמה אחודה כוללת של מערכות המידע והנתונים בעיר, באמצעות הקמת בסיס נתונים מרכזי אודות פניות התושבים לעירייה, באופן שיאפשר מתן מענה אישי לכל תושב, בהתאם לכלל ההתקשרויות והצרכים שלו מול העירייה, כפי שהתקבלו בכל פלטפורמות ההתקשרות – החל בשיחה טלפונית, וכלה במייל או בשיחת וואטס אפ. כך מתאפשרת בקרה ומעקב אחר הפניות, וטיפול מיטבי וכוללני בכל צורכי התושב.

הרשות הזוכה בתחרות תוכרז בתערוכת מוניאקספו, בכפוף להחלטת ועדת הפרס, בשקלול הצבעת הקהל מקרב הנרשמים לתערוכה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "רעננה עיר חכמה, הצועדת בחזית הטכנולוגיה, מחד, ומאידך מובילה באיכות השירות לתושב. אנו גאים על העפלת העירייה לגמר התחרות, כרשות הראשונה בישראל להטמעת המערכת המתקדמת, המאפשרת חיבור של יכולות טכנולוגיות עם חזון שירות מיטבי לתושב. אנו נמשיך לחשוב בחשיבה יצירתית מתקדמת ליישום פתרונות פורצי דרך לתושבנו, תוך שיתוף פעולה ושילוב כוחות בין כלל אגפי העירייה, החל ברמת החזון והיישום, וכלה בנכונות לאמץ טכנולוגיות חדשות וליישמן באגפים השונים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן