חדשות רעננה

מתחם הבילויים החדש של רעננה, מדרחוב השוק, יוצא לדרך!

השבוע הושקה מסעדת טוסקנה, באירוע חגיגי שסימל את תחילת פעילות המתחם, ובחודשים הקרובים צפויים להיפתח מסעדות ובתי קפה נוספים להנאת התושבים

מתחם מדרחוב השוק, יוצא לדרך בעיר, עם השקתה של מסעדת "טוסקנה" אמש, במעמד ראש העיר, חברי מועצת העיר ותושבי העיר שהגיעו לחגוג את האירוע.

המתחם, הנמצא בימים אלו בשלבי סיום הקמתו, כולל את "חצר השוק" ברחוב השוק המחודש, ובו מסעדות ובתי קפה, המתחבר למתחם המסעדות הוותיק "ברנר 6" וכן למסעדות ובתי הקפה ברחוב רמב"ם הסמוך.

המתחם עתיד להוות מרכז בילויים חדש ותוסס בעיר, בו יתקיימו מעבר לפעילות ערה של מסעדות ובתי קפה, גם אירועי תרבות ומוסיקה, מופעים ופעילויות.
המתחם תוכנן בראייה עיצובית מתקדמת, עם ריהוט רחוב חדשני וגינון מושקע ומתוכנן, וכן מתן אפשרות למסעדות ברחוב להוציא כיסאות ושולחנות לקדמת הרחוב, שתאפשר ישיבה לאורך המדרחוב. להשלמת החוויה, תחסום העירייה מדי ערב את כניסת הרכבים לרחוב השוק, על מנת שתתאפשר חוויה בטוחה ומהנה לתושבים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "חנוכת המסעדה הראשונה במתחם השוק רעננה, מבשרת הגשמתו של חלום אישי שלי, וחלומם של תושבים ועסקים רבים בעיר. זוהי תחילתה של דרך חדשה, ובמרכזה הפיכת מתחם שהיה עד לאחרונה ללא ייחוד בעיר, למתחם שוקק, ומלא חיים ועשייה עסקית לרווחת התושבים. בקרוב נחזה בעסקים רבים נוספים הנפתחים במקום, ואני מאחל לעסקים את מלוא ההצלחה והשגשוג, ומזמין את התושבים לקצור את פרות ההשקעה והתכנון ולפקוד את המתחם לבילוי, הסעדה והנאה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן