חדשות רעננה

נפרדים מגיא אילוז

ההודעה על מותו של גיא אילוז שנרצח בשבי החמאס, חשפה את המוסיקאי המוכשר לציבור, אמני ישראל נפרדים מגיא אילוז, השבעה ברחוב חיים הזז 3 רעננה

נפרדים מגיא אילוז
גי אילוז בהופעה של ג'ימבו ג'י צילום מתוך דף האינסטגרם של ג'ימבו ג'י

נפרדים מגיא אילוז

בגילו הצעיר הספיק גיא אילוז להטביע חותם בליבותיהם של המוסיקאים המובילים בישראל איתם עבד.  גיא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 באוקטובר ולפי הדיווחים עוד הספיק לשוחח בנייד ולספר כי יורים עליו והוא מסתתר על עץ. תחילה הוגדר כנעדר ולאחר מכן כחטוף, אך בסוף השבוע קיבלה המשפחה את הבשורה הקשה על הירצחו.

להקת היהודים העלתה פוסט לזכרו "נפרדים באהבת אין קץ, חברים ומשפחה מגיא יצחק אילוז",

אורית שחף סולנית היהודים: "גיא תמיד היה מוקף בחברים. תמיד הייתה לו את ערכת הקפה שלו לדרך, עם כוסות לכולם. הכל היה מוכן לנסיעות בג'יפ שלו. תמיד היה מאובזר לטיולים. חשבתי להציע לגיא שיהיה הבאקליינר שלנו בהופעות. שאלתי אותו והוא כל כך שמח, ואני יותר. משפחה על הבמה זה הכי כיף. התחלנו לעבוד יחד והוא כל כך אהב את מה שהוא עושה ועשה את זה בצורה כל כך מדויקת. הוא היה אדם מדהים ורגיש ומוזיקאי בנשמה. כולם בתעשייה רצו לעבוד איתו. לי זה היה ברור מאליו".

ג'ימבו ג'י ספד לו בדף האינסטגרם שלו: "אתמול התבשרתי שיקירנו גיא אילוז נרצח בשבי החמאס. סוף מעורר אימה וזעם, לסיפור שהיה נורא גם ככה. גיא עמד לצד הלהקה ולצידי בשנתיים האחרונות כטכנאי סאונד, וזכינו להכיר בחור שקט ומקסים, מקצוען אמיתי, ובעיקר אמן צעיר עם רשימת חלומות שנגדעה באכזריות. הלוואי שנתעורר. יהי זכרו ברוך"

 
נפרדים מגיא אילוז
היהודים נפרדים מגיא אילוז
מתי כספי ספד לגיא בעמוד הפייסבוק שלו: גיא יקר ואהוב, בזמן שהייתי מוטרד שהכל יעבוד מאחורי הקלעים ועל הבמה, המבטים שלנו הצטלבו. מבטים ללא כתוביות וללא תרגום. מבט צנוע, חיוך ביישן, ושפת גוף שמעידה על מסירות והאהבה למה שעשית וכל אלה הרגיעו את ליבי. אף פעם לא פיספסתי את מי שעבד איתי. תמיד דיברתי והתייחסתי בגובה העיניים לכל מי שהיה במחיצתי,
ללא קפריזות או פוזות ומבלי להתנשא. כל חיי נאחזתי בצוותים שעבדו איתי ובנגנים שלי. הם היוו המגן שהיית זקוק לו נפשית כי הם מילאו את המצברים שלי. אתמול בבוקר כשהתעוררתי קיבלתי ברכות לציון 74 שנים. התיישבתי כדי לבנות את הפאזל אבל אז התבשרתי שחתיכה אחת נעלמה.
פרצתי בבכי.
בכי של תסכול אבל בעיקר של למה…..?
הלב שלי שבדרך כלל מתרגש, מתבודד ומתחזק מלראות סתם כלב ברחוב, הזדעזע. מעטים הפעמים שהרגשתי ככה בחיי. אני חושש גיא, שבקרוב גם אני לא אוכל לסייע לשבורים ולחלשים כי גם הנפש שלי מתחילה להיסדק… לכל דבר יש תשובה רק לאי הצדק אין. המבט והחיוך שלך ייחתמו בזיכרוני בכל פעם שאעלה לבמה.
מתי"

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ספד לגיא: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול. משפחתו של גיא אילוז, בן רעננה, התבשרה ביום שישי כי הוא אינו בין החיים. גיא ביחד עם חברים, השתתף בפסטיבל נובה בדרום והוגדר כנעדר, עם אפשרות כי נחטף לעזה. גיא היה טכנאי קול של להקת היהודים ועבד גם עם מתי כספי ושלום חנוך. הוא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 באוקטובר ועוד הספיק לשוחח בנייד ולדווח שיורים עליו, שהרגו את חברו אלון ושהוא עצמו מסתתר על עץ. רעננה כואבת את האובדן של גיא אילוז, בוגר תיכון מטרווסט ומשתתפים בצער המשפחה."

גיא אילוז ז"ל
גיא אילוז ז"ל נרצח בשבי החמאס

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן