חדשות רעננה

עיריית רעננה זכתה בתקציב ייעודי מטעם משרד הרווחה והשירותים החברתיים להרחבת המסגרות התומכות באוכלוסיות מיוחדות וילדים עם מוגבלויות בעיר

עם הרחבת התקציב, תקים העירייה לראשונה בעיר מועדונית התנהגותית, שתהווה מסגרת העשרה לשעות אחר הצהריים, כהשלמה למסגרות הטיפוליות הקיימות

עיריית רעננה ממשיכה להרחיב את המסגרות התומכות באוכלוסיות המיוחדות בעיר. בימים אלו מודיעה העירייה על תוכנית להקמת מועדונית התנהגותית לראשונה בעיר, שתהווה מסגרת משלימה, מעשירה ומטפחת לילדים עם מורכבויות השוהים במועדוניות טיפוליות.

הקמת המועדונית ההתנהגותית תתאפשר בעיר לאור תוספת תקציבית משרד הרווחה והשירותים החברתיים, בסך 145 אלף ₪, שנועד להרחבת המענה לאוכלוסיות מיוחדות בעיר.

עם הקמתה, תהווה המועדונית ההתנהגותית מסגרת פעילות משלימה לשעות אחר הצהריים, שתאפשר טיפול בכ- 12 ילדים עם מורכבויות רגשיות, אשר חוו במסגרת משפחתם אלימות או פגיעות, ומאופיינים בפערים רגשיים, חברתיים ולימודיים.
המועדונית ההתנהגותית, תוקם בעיר במתחם השחר, ותרחיב את המענה לילדים, באמצעות מערך מגוון של פעילויות ושירותים שיוצעו בה, לרבות טיפול קבוצתי ואישי, סיוע בהכנת שיעורי בית, העשרה לימודית- חברתית, חוגים וארוחות, זאת תוך מתן דגש על הקשר של הילדים עם הוריהם והשקעת מאמץ בחיזוקו.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "ברעננה כולם שווים, וכעירייה חרטנו על דגלנו את מתן המענה ההולם לאוכלוסיות המיוחדות כערך עליון. כל יוזמה להרחבת מסגרות התמיכה בילדים יקרים אלו, החווים קשיים ומורכבויות בחייהם, הינו בבחינת עבודת קודש עבורנו. אני מברך על הזכייה במכרז המשרד לשירותים חברתיים, המאפשרת הרחבת התקציב הייעודי למתן מענה לילדים, ואנו ערוכים במלוא המאמצים להקמתה של המועדונית שתאפשר להם העשרה ומסגרת משלימה ומטפחת, לה הינם ראויים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן