חדשות רעננה

מיצג הזדהות ברחבת יד לבנים- "הכיסא הריק".

כחלק מהמאמץ הלאומי הכולל להבעת הזדהות עם המאבק להשבת החטופים, הוצב מיצג אומנותי חדש ברחבת יד לבנים ברעננה, תחת השם "מיצג הכיסא הריק".

הכיסאות הריקים
מיצג הכיסא הריק ברחבת יד לבנים.

כחלק מהמאמץ העירוני הכולל להבעת הזדהות עם המאבק להשבת החטופים, הציבה הבוקר עיריית רעננה מיצג אומנותי חדש ברחבת יד לבנים בעיר, תחת השם "מיצג הכיסא הריק".

במסגרת המיצג, מוצבים ברחבת יד לבנים 240 כיסאות צבועים צהוב שיוצרו במיוחד למטרה החשובה, כסמל והזדהות עם 240 החטופים – כיסא ריק לכל חטוף. הכסאות מוצבים בחצי גורן, מסביב למגן דוד, סמל המדינה.

המיצג הינו פרי יוזמה של תושב העיר, שבחר להישאר אנונימי, אשר בשיתוף פעולה עם העירייה, ובתמיכתה, הובילו את הקמתו בעיר במיקום מרכזי ולעין כל, כפי שסיפר: "נושא החטופים הינו פצע פתוח, שלא יגליד עד שנביא חזרה את כולם… לא נשכח, לא נסלח ולא נעצור עד שנחזיר את כולם".

המיצג מצטרף לשורה ארוכה של מיצגי הזדהות ומחוות שמקיימת העירייה תחת מטרת העל של השבת החטופים ותמיכה בכוחות הביטחון. בין היתר קיימה העירייה מרוץ הזדהות ייחודי, מיצגי ספורט ושחייה, תליית סרטים צהובים לצד דגלי ישראל ודגלי רעננה, שילוט העיר בשלטי חוצות עם תמונות החטופים ועוד, ותמשיך לקיים מחוות ומיזמים נוספים להבעת מלוא התמיכה במשפחות היקרות, עד להשבת כל החטופים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן