חדשות רעננה

עיריית רעננה מעניקה מלגות לימודים לסטודנטים בגובה 10,000 ₪ למלגה

המלגה, שמוענקת בשיתוף מפעל הפיס, מיועדת לסטודנטים רעננים שייקחו חלק בפעילות חברתית למען הקהילה בעיר

פעילות התנדבות של הסטודנטים בעיר. קרדיט צילום – עיריית רעננה.

עיריית רעננה, בשיתוף מפעל הפיס, יוצאת זו השנה הרביעית ביוזמה לטובת סטודנטים תושבי העיר, בשם "מלגת מעורבות חברתית למען הקהילה בעיר".

המלגה מיועדת ל-60 סטודנטים רעננים, הלומדים לתואר ראשון בלבד בתוכנית מלאה, במוסדות המוכרים ע"י המל"ג או המה"ט. הסטודנטים שיכללו בתוכנית יפעלו למען הקהילה בעיר במשך 140 שעות במהלך שנת הלימודים, ובתמורה להתנדבותם יזכו הסטודנטים למלגת לימודים בגובה 10,000 ₪.

תוכנית המלגות, אשר מופעלת על ידי 'מתחם הצעירים' העירוני, מיועדת לסייע ולמנף פרויקטים חברתיים-קהילתיים, לתרום לקהילה ולהעצים את תחושת השייכות לעיר רעננה. העירייה תמשיך לעודד מעורבות של הדור הצעיר בקהילה, כדי להגדיל את החוסן הקהילתי ולהרחיב את הקשרים החברתיים בין התושבים.

הסטודנטים שייקחו חלק בתוכנית יתנדבו במגוון תחומים ועבור קהלי יעד רחבים בעיר וביניהם: מרכזי למידה, קידום פרויקטים לאוכלוסיות מגוונות, עולים חדשים, הדרכת נוער, סיוע במרכזים קהילתיים ועוד.

פעילות התנדבות של הסטודנטים בעיר. קרדיט צילום – עיריית רעננה.

חיים ברוידא, ראש העיר: "תוכנית המלגות היא גשר חשוב בין סטודנטים תושבי העיר, והיא מחזקת את הערכים שהעיר מאמינה בהם, כגון ערכי הנתינה, ההתנדבות והסיוע לחברה ולקהילה. הסטודנטים יביאו לידי ביטוי את תרומתם במגוון תחומים של עשייה ויהיו מעורבים בפעילויות חברתיות שונות, כך שבסופו של דבר זהו מצב שבו כל הצדדים יוצאים נשכרים".

סטודנטים המעוניינים להגיש מועמדות מוזמנים לקבל פרטים באתר "מתחם הצעירים" ולהירשם עד לתאריך 31.8.2022 בלינק הבא,: https://bit.ly/3AMYTgi

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן