חדשות רעננה

עצמאות על בניין העירייה

 חברות מועצת העיר ענבר הוכברג, גלי שחר אפרת ומיכל ברם, יזמו תלייה של מגילת העצמאות מעל בניין העירייה כחלק מהקריאה לממשלת ישראל בשעת חירום זו לחזור אל יסודות מגילת העצמאות

בשבועות האחרונים יזמו חברות מועצת העיר מהקואליציה ומהאופוזיציה ענבר הוכברג, גלי שחר אפרת ומיכל ברם תלייה של מגילת העצמאות מעל בניין העירייה כחלק מהקריאה לממשלת ישראל בשעת חירום זו לחזור אל יסודות מגילת העצמאות ולפעול לפיהם ולאורם. תליית המגילה מסמלת גם כי העיר רעננה תמשיך להיות עיר הדוגלת בדמוקרטיה, בשיוויון זכויות והזדמנויות, עיר מכילה, ליברלית ומאפשרת.

חברות המועצה ציינו כי :״ מגילת העצמאות עד היום מהווה כמסמך המכונן והמאחד לכל המפלגות, הפלגים והזרמים במדינת ישראל והיא הבסיס האיתן לכינונה של מדינתנו. בימים אלו בהם אנו מציינים את ימי הזיכרון הממלכתיים, ואת יום העצמאות אנו מאמינות כי זה הזמן להתכנס סביב ערכי היסוד של מדינתנו כפי שניסחו מייסדי המדינה במגילת העצמאות.״

פנינו לראש העיר חיים ברוידא בבקשה לתלות את מגילת העצמאות מעל בעניין העירייה והוא תמך ברעיון וסייע לביצוע. אנו שמחות על החלטה זו שכן בימים אלו עלינו למצוא את הדברים שמאחדים אותנו.

״כנבחרות ציבור במועצת העיר ברעננה, וכמי שמודאגות מעתידה של המדינה ומהחוסן החברתי שלנו כעם אנו רואות בצעד הזה כצעד חשוב לחיזוק השמירה על הדמוקרטיה בישראל״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן