חדשות רעננה

פרשת החתמת השעון בית המשפט פסק ההשעיה בתוקף

פרשת החתמת שעון הנוכחות על ידי חבר המועצה רחמים שלום הגיעה לבית הדין לעבודה שדחה אתמול את עתירת העובדת נגד העירייה לצו מניעה כנגד השעייתה "התובעת טענה כי ההחלטה על השעייתה, התקבלו משיקולים פוליטיים, היא לא הראתה ולו ראשית ראיה לאמיתותם"

פרשת החתמת שעון הנוכחות  על ידי חבר המועצה רחמים שלום לא יורדת מהכותרות. בית הדין לעבודה דחה השבוע את עתירת עובדת העירייה נגד העירייה לצו מניעה כנגד השעייתה והתהליך המתנהל מולה.

הפרשה התפוצצה לפני כחצי שנה כאשר חוקר שנשכר על ידי מבקרת העירייה מצא כי חבר מועצת עיריית רעננה רחמים שלום, תועד כשהוא מחתים כרטיס נוכחות עבור עובדת בעירייה, העובדת לא הייתה בעבודתה באותם מועדים אלא שהתה בביתה. התיעוד מצא שההחתמה הפיקטיבית לכאורה בוצעה מספר רב של פעמים.

העובדת הושעתה מעבודתה והגישה עתירה לבית הדין לעבודה במטרה לבטל את ההשעיה העובדת טענה בכתב התביעה כי השעייתה נובעת "מסיבה אמיתית אחת, מטעמים זרים, פוליטיים גרידא, רצון עז של העירייה לפגוע, להתנקם ולכופף את שלום על מנת שיצביע בעד התקציב"

בתשובת בית המשפט נכתב כי"  התובעת טענה כי ההחלטה על השעייתה,  התקבלו משיקולים פוליטיים. הגם שהתובעת בבקשתה  הסבירה שיקולים אלה, היא לא הראתה ולו ראשית ראיה לאמיתותם."

לרעננה ניוז נודע כי משטרת ישראל מנהלת חקירה בנושא במטרה לבדוק אם יש מקום להגשת כתב אישום כנגד חבר המועצה רחמים שלום.

האם היה ניסיון להשפיע על מעורבים?

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן