חדשות רעננה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, השתתף בפורום הפיתוח העירוני המקוון שקיימה העיר התאומה פוזנן, פולין, שנערך בהשתתפות מומחים ומובילי דעה מכל העולם

ראש העיר נשא דברים בדיון ראשי ערים ייעודי שנערך בוועידה, שבחן את מקורות העוצמה של הערים והחדשנות העירונית תחת משבר הקורונה; עוד נטלה חלק בפורום, מנהלת אגף המחשוב בעירייה, שנשאה הרצאה בנושא פתרונות העיר החכמה ברעננה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, היה הבוקר, 13.10.21 שותף פעיל בדיון בינלאומי, שהתקיים ביוזמת העיר התאומה לרעננה, פוזנן אשר בפולין, שנערך בסימן חדשנות ופיתוח עירוני.

הדיון נערך באופן מקוון, במסגרת ועידת הפיתוח השנתית של העיר פוזנן, כחלק מפאנל ראשי ערים מקרב הערים התאומות של העיר פוזנן. לצד ראש העיר רעננה, נטלו חלק בדיון בליטא אונאי, ראש עיריית האנובר, גרמניה, טימו קיויסטו, ראש עיריית יבסקלה, פינלנד, וראש עיריית פוזנן, העיר המארחת יאצק יאשקוביאק.

במהלך הדיון, הציג ראש העיר רעננה את דרכי ההתמודדות של העיר במהלך משבר הקורונה, ואת הפתרונות הייחודיים שסיגלה העיר, לצורך ההתגברות על המשבר. בין היתר צוינה לטובה הירתמות תושבי העיר והתגייסותם במהלך המשבר, לרבות גילויי הערבות ההדדית והאחריות החברתית, שסייעו לעירייה בהתאמת הפתרונות והמשך מתן השירותים השוטפים לתושבים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "משבר הקורונה שינה את פניו של העולם כולו, והוביל אותנו ליצירת פתרונות חדשניים, ודרכי התמודדות בכל מישורי החיים, בין היתר בהיעזרות בטכנולוגיות מתקדמות והתאמות ברמה החברתית והקהילתית בעיר. אני מאמין גדול בהפריית ידע הדדית ככלי להתמודדות עם מצבי משבר, ושמחתי לחלוק עם עמיתי, ראשי ערים מכל העולם את הידע והפתרונות שסיגלנו בעיר, וכן ללמוד מניסיונם ומיישום מסקנותיהם בנושא".

ראש עיריית פוזנן, הודה לראש העיר רעננה על השתתפותו בכנס, וכן ציין לחיוב את הסתייעות עיריית פוזנן בעיריית רעננה לאורך המשבר, באמצעות חילופי הידע שתרמו להעשרת עיריית פוזנן במידע וכלים כפתרונות להתמודדות עם המגפה, שהוכיחו עצמם יעילים ברעננה.

בנוסף לראש העיר, ייצגה את העירייה בפורום מנהלת אגף המחשוב בעירייה, דגנית בן יעקוב, אשר הרצתה בנושא פתרונות העיר החכמה של עיריית רעננה, כחלק מתכני הרצאות הפורום. בהרצאתה הדגישה דגנית את תרומת השימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכלל מישורי העשייה העירונית, החל בחינוך, בטיחות התושבים ומתן השירותים השוטפים, בדגש על ההתמודדות עם משבר הקורונה, ואת היות העיר רעננה פורצת דרך בתחום המחשוב והעיר החכמה ברמה הארצית והבינלאומית.

בתמונה: ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, במהלך פורום ראשי הערים בוועידת הפיתוח המקוונת של העיר פוזנן

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן