חדשות רעננה

רעננה תפעיל בעיר את המיזם לביטחון תזונתי

המיזם מיועד למשפחות מוכרות ברווחה ובמסגרתו יוענקו להם כרטיסים נטענים מידי חודש לרכישה ברשתות מזון, סלי פירות וירקות, סדנאות ייעודיות ועוד

המיזם, שיופעל על ידי עיריית רעננה בשיתוף משרד הרווחה, אשל חב"ד, הקרן לידידות ולקט ישראל, מיועד לתמוך במשפחות החיות באי-ביטחון תזונתי, ובמסגרתו יוענקו למשפחות מידי חודש כרטיס נטען בסכום של 350 ₪ לרכישה ברשתות המזון וסל פירות וירקות טריים אשר יגיע ישירות לבית המשפחה. למשפחות עם תינוקות יוענק גם כרטיס חודשי לרכישת 5 חבילות של תרכובת מזון לתינוקות.

בנוסף, במסגרת המיזם יזכו המשפחות גם לסדנאות שמעניקות כלים נוספים, כגון: העצמת המשפחה, פניות נפשית, ניהול תקציב, צרכנות נבונה, התגברות על הרגלים ועוד. מחקר מלווה של התוכנית מצא כי היא יעילה בהפחתת חוסר הביטחון התזונתי של המשפחות המשתתפות וכמו כן היא מסייעת להן רבות בשיפור מצבן הסוציו-אקונומי.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "המיזם לביטחון תזונתי, שאנו מכניסים לראשונה לרעננה, הינו צעד נוסף במגוון הצעדים שאנו מקיימים בעיר לצמצום פערים ולהבטיח כי כל תושבי העיר יזכו לצרכים הבסיסיים להם הם זכאים. אנו נמשיך לתמוך בכל תושב או תושבת שזקוקים לסיוע ונפעל לוודא כי תושבי העיר יתקיימו בכבוד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן