חדשות רעננה

שבט אופק למען קרן רועי

שבט אופק רעננה גייסו אלפי שקלים למען ילדי רעננה וקרן רועי לא אחסר, קרן רועי בשיתוף עיריית רעננה תרמה השבוע 240 טיפולים פרא רפואיים לילדי העיר נתינה בלתי פוסקת

הדר מרום יעל פונטה יעל הורוביץ ירדן להב עמית שבח צוות שבט אופק עם דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר

שהמדריכים של שבט אופק חשב על גיוס תרומות המטרה הראשונה הייתה קרן רועי לא אחסר, קרן רועי לא אחסר הוקמה בשנת 1998 ע"י אתי ומשה חסן, להנצחת בנם רועי ז"ל שנפל בעת שרותו הצבאי. קרן רועי הינה קרן פילנטרופית עצמאית, ללא מטרות רווח, המקדישה וממקדת את מאמציה, לקידום ועזרה לאוכלוסיות מוחלשות ברעננה.

הדר מרום יעל פונטה יעל הורוביץ ירדן להב עמית שבח יזמו אירוע בו שכבת ז של שבט אופק ארגנה יום הפעלה בו נמכרו עוגות ופיצות לחניכי השבט והוריהם, במסגרת היום גויסו 4500 ש"ח אשר הועברו לקרן רועי ויוקדשו לרווחת ילדי רעננה.

למה ארגנתם את אירוע ההתרמה?

שבט אופק והצופים הם חלק בלתי נפרד מהקהילה ברעננה וחשוב לנו להיות מעורבים בתמיכה בקהילה בה אנחנו חיים, חניכי שכבת ז הפעילו את התחנות וכל חניכי השבט נהנו גם מהפעילות וגם מהתרומה.

איך היתה ההענות לאירוע ההתרמה?

הייתה הענות מדהימה גם של חניכי השבט וגם של בנוסף שתרמו בנדיבות בנוסף נמכרו באירוע צמידים של עמותת  make a wish שפועלת להגשמת חלומות של ילדים חולים במחלות מסכנות חיים.

שבט אופק פיצות עוגיות ותרומה לקהילה

אירוע משמח נוסף היה השבוע כאשר ועדת ההנחות של עיריית רעננה אישרה 240 מטיפולים פרא רפואיים ו-4 איבחונים לילדי רעננה הטיפולים במימון קרן רועי לא אחסר, הבקשות נבחנות על ידי עיריית רעננה בשיתוף קרן רועי אשר מממנת את הטיפולים.

דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר "הלב מתמלא בשמחה. גם הנתינה של חניכי שבט אופק והזכות להעביר את התרומה הלאה ולעזור לכל כך הרבה ילדים ומשפחות, לממן טיפולים שיסייעו לקדם ולחזק אותם, זו אחת מהמטרות של קרן רועי לא אחסר.
תודה לכל התורמים בגלוי ובסתר, שבזכותם יכולה קרן רועי לאשר טיפולים אלו."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן