חדשות רעננה

בפסח כולם חוגגים ברעננה

עיריית רעננה בשיתוף מותג "זארה" חילקה אלפי פרטי לבוש והנעלה חדשים למשפחות שידם אינה משגת לקראת חג הפסח חיילי קורס כושר קרבי התנדבו לסייע

פסח של נתינה חיילות וחיילי בה"ד 8 מתנדבים

זה החג השני ברציפות בו בעיריית רעננה מציינים את חג הפסח בנתינה עם מותג "זארה". העירייה מחלקת אלפי פרטי לבוש והנעלה חדשים ללא תשלום, למשפחות המוכרות באגף רווחה שידם אינה משגת. "זארה" תרמה ברוחב לב לפרויקט המיוחד אלפי פריטים חדשים, כולל שמלות, חולצות, מכנסיים, ג'קטים, נעליים ועוד, המיועדים לכל הגילאים, ומהם יוכלו לבחור המשפחות את הפריטים המתאימים להם. אי אפשר היה לפספס את השמחה על פניהם של אלו שהגיעו להצטייד לכבוד הפסח בבגדים חדשים, משעות הבוקר זרמו תושבי רעננה שאותרו על ידי מחלקת הרווחה העירונית, התושבים קיבלו שובר שהעניק להם זכות לקבלת ביגוד חדש לחג.

 

מיכל טל בידני ראש מטה ראש עיריית רעננה שיזמה את הפרויקט: " פרויקט מדהים בשיתוף זארה שתרמה אלפי פרטי ביגוד והנעלה, גייסנו לטובת העניין 130 חיילות וחיילים חניכי קורס מדריכי כושר קרבי מבה"ד 8, מחלקת הרווחה ואגף קידום נוער פעלו מול הזכאים שקיבלו שובר לביגוד. השתדלנו להגיע לכמה שיותר משפחות ולהכניס שמחה ואושר לחג. אני מודה לראש העיר, חיים ברוידא, שהאמין ברעיון ונתן את מלוא הגיבוי לטובת התושבים שידן אינם משגת" 

יעל המלי עובדת סוציאלית קהילתית מנהלת מרכז מעלה למשפחות  עצמאיות (חד הוריות) ברעננה: "לא פשוט להיות בצד המקבל, אנחנו פועלים כל השנה להענקת כלים לעצמאות כלכלית וסיוע למשפחות עצמאיות. זו הזדמנות של עיריית רעננה להעניק גם עזרה ממשית. התחושות של מקבלי הביגוד הם של הוקרה התרגשות ושמחה"

הפרויקט השנה, מתמקד בהענקת הסיוע למשפחות חד הוריות ולמשפחות הזכאיות לסלי מזון, המוכרות באגף לשירותים חברתיים ברעננה, וכן לתלמידים מכל בתי הספר בעיר, המוכרים דרך העובדות הסוציאליות בבתי הספר. הזכאים מקבלים שוברים מיוחדים, המקנים את האפשרות לבחור את הפריטים המתאימים להם, מבין אלפי פרטי הלבוש החדשים שעומדים לרשותם. לפרויקט נרתמו לסייע כ-130 חיילות צה"ל מבה"ד 8 ומתנדבים נוספים מהעיר, שעסקו במיון וסידור אלפי הפריטים, במתחם מיועד שהועמד לרשות הפרויקט.

ראש העיר, חיים ברוידא: "הרוח הרעננית, הסולידריות והקהילתיות שמאפיינת את העיר, מראה שוב מראה את פניה היפות. אני מברך את הצוות המקצועי בראשות ראש המטה, מיכל טל בידאני, על היוזמה וההנעה של הפרויקט החשוב הזה, שהופך את החג לקצת יותר שמח בתקופה הזו. השנה החולפת, שכללה עליות מחירים וקושי לסגור את החודש עבור חלק מהמשפחות, רק מצדיקה את החשיבות של פרויקטים מסוג זה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן