חדשות רעננה

הפרזנטור – הבית שלכם לפרוייקטים חדשים בנדל"ן

מה זה ״הפרזנטור״?

לפעמים זה נראה כאילו מרוב יער לא רואים את העצים, כן לא טעינו במשפט. המדיה הדיגיטלית מביאה שפע בלתי נדלה של מידע ואיתו גדל הבלבול. בעולם פרסום הנדל"ן המצב קשה יותר כי כל עסקה היא משמעותית, לא רק הסכום כמו התהליך המורכב שעובר כל פרוייקט מתחילת תהליך התכנון ועד סיום המכירה.

יזמים וקבלנים מוצאים את עצמם המצב מבולבל בו מרוב אפשרויות, יכולת קבלת ההחלטות שלהם לגבי אופן הפרסום הנכון הופכת לבלתי אפשרית ויקרה מאוד, לא רק עלות הפרסום אלא אבדן הזמן ואבדן לקוחות פוטנציאלים.

יזמים וקבלנים שמסיימים את התהליך המפרך של תחילת הפרוייקט והשגת ההיתרים הנדרשים עוברים לשלב הבא שלב הפרסום והשיווק, ומוצאים את עצמם מול אין סוף אפשרויות.

ואז שואלים את השאלה, איפה תפגשו את הלקוחות שלכם? נכון בדיגיטל אבל איפה?

יד 2? מדל"ן? פייסבוק? גוגל?

 כל האפשרויות טובות אבל לא מביאות לתוצאה הרצוייה, פרסום ממוקד יעיל ובעלויות הגיוניות, ורוב ערוצי הפרסום לא ממוקדים בפרסום נדל"ן חדש.

עם האתגר הזה יצאנו לפיתוח, חיפשנו פתרון לפרסום יעיל  ממוקד לדירות חדשות, אתר שייתן פתרון להקמת קמפיין נכון וגם יחסוך לכם משמעותית בתקציב הפרסום

נשמע מעניין?

בדיוק לשם כך הקמנו את מיזם ״הפרזנטור״.

הפרזנטור הבית שלכם לפרוייקטים חדשים בנדל"ן,  אתר המרכז מידע מדויק ומעמיק על כל פרויקט  נדל״ני העומד לקום/ בהליך בנייה/ סיום בנייה ואכלוס, הן בתחום הבנייה החופשית והן התחדשות עירונית ותמ"א, גם הערים המרכזיות וגם בפריפרייה.

פרויקטים קטנים, בניני ״בוטיק",  מגדלים ומתחמים של  של  בני מאות דירות,

הכל הולך.

פיקס שיווק ופרסום משרד בוטיק המתמחה שנים בפרסום נדל"ן, הקים את הפרזנטור פלטפורמה דיגיטלית חכמה לשיווק נדל"ן חדש, מתוך מטרה להביא לכם את הפתרון להתלבטויות שלכם. פתרון ממוקד מקצועי ואיכותי לפרסום נדל"ן חדש לקהלים מדויקים תוך שמירה על איכות הפרסום בתקציבים שפויים. 

מעניין? רוצים לשמוע עוד? 

לחצו כאן

הבית שלכם לפרוייקטים חדשים במרחק לחיצה מכאן

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן