חדשות רעננה

"זוזו לקאנטרי"

מעולם לא היה כל כך כיף וקל להזיז את הגוף, הצטרפו לחדר הכושר של הקאנטרי והגוף שלכם יודה לכם

אחרי שנתיים שבהם כמעט לא הפעלנו את הגוף – הגיע הזמן לחזור ולהזכיר לו שאנחנו עדין בחיים, ואיזה מקום טוב יותר מלעשות את זה אם לא בחדר כושר? באזור השרון, יש עשרות חדרי כושר, אבל אנחנו חיפשנו עבורכם את הטוב ביותר. עם האווירה הכי מיוחדת – כזאת מצאנו בקאנטרי ברעננה, שם אפשר ליהנות משפע של מתקנים, עם מדריכים צמודים ומאווירה של חופש.

אם אתם מחפשים חדרי כושר ברעננה, חדר הכושר של מועדון רשת הקאנטרי ברעננה, יספק לכם את כל מה שאתם צריכים עבור האימון המושלם. מדובר בחדר כושר חדשני ומרווח במיוחד, בתוכו מכשור מגוון ומתקדם עליו מסכים אישיים לכל מתאמן.

אם תרצו ליצור שגרת אימון מותאמת אישית, תוכלו להירשם לליווי ויעוץ של מאמן אישי מוסמך. המאמנים של החדר כושר ברעננה של רשת הקאנטרי, יבנו עבורכם אימון המורכב מתרגילים שונים, בהתאם למטרותיכם ורמת הכושר הנוכחית שלכם. כמובן שתפקיד המאמנים הוא גם לשמור על כך. שאתם מבצעים את האימון בצורה בטוחה ובריאה.

זהבה פייגנבאום, מאמנת כושר בקאנטרי, בוגרת ויינגייט, ממליצה לכל מי שרוצה לאמץ אורח חיים בריא – להתחיל לזוז ולא לשבת על הכורסא. "הדבר הראשון שאני ממליצה הוא להיות בפעילות: "אימוני הכושר טובים לכולם – מבני הנוער ועד הגיל השלישי. אנחנו מתאימים לכל אחד את תוכנית האמון שמתאימה לו ומלווים אותו עד להשגת התוצאות והשימור שלהן". 

לדברי זהבה, בקאנטרי מנויים מאות אנשים שפוקדים את חדר הכושר. "ישנם מנויים שהחלו להגיע למתחם לפני 20 שנים. בנוסף, מצטרפים אלינו בכל עת מנויים צעירים, מבוגרים וגם משפחות עם ילדים – כך שחדר הכושר מאוד מגוון".

רוב האנשים שמגיעים לחדר הכושר מעוניינים לרזות. מהו הערך המוסף של האימונים?

"בגדול הספורט מחזק את הגוף ושומר על בריאות תקינה בשילוב של תזונה נכונה. לכל גיל יש את הצרכים שלו. למשל בגיל השלישי והאוכלוסייה המבוגרת הדבר גורם להתנהלות יותר טובה בחיים. החבר׳ה הצעירים שואפים ותרים אחר השרירים ו'הקוביות' ואילו בני הנוער מחפשים לחזק את הגוף. כמובן שבשילוב תזונה נכונה ניתן להגיע לתוצאות מדהימות".

במה שונה חדר הכושר שלכם מחדרי כושר אחרים ואלו מכשירים חדשים הוכנסו לאחרונה?

"מדובר במתחם ענק של מגוון פעילויות ולא רק בחדר כושר, המקום מתאים לכל הגילאים ומספק חוויה מהנה ביותר. לאחרונה הוכנסו לחדר הכושר מכשירים חדשניים כמו הליכון חדש ומהיר, אביזרים חדשים ועוד. גולת הכותרת היא המכשיר לחיטוב ישבנים, שמיועד לכל הבנות שרוצות לחזק את הישבן שלהן. בחדר הכושר ישנם המון מכשירים חדשניים והוא מחולק לשלושה מתחמים – לחלק האירובי שקיימים בו כל המכשירים, החלק האנאירובי של הכוח והמשקולות וחלק קטן שמיועד לתרגילי בטן ומתיחות על מזרנים".

האם אתם מתאמים תוכנית אימון ייחודית לכל מי שמגיע?

"כל מתאמן שמגיע זוכה לתוכנית אימון משלו בהתאם לרצונו ויכולתו. התוכנית כמובן ללא תשלום וניתן להחליף אותה בכל עת. אני מלווה את המתאמנים לאורך האימון הראשון ונותנת להם עצות מסבירה על המכשירים".

איזה טיפ את יכולה לתת לאנשים שרוצים לרזות רגע לפני  שהם נכנסים אל בגד הים  ששכב בארון במשך כל החורף?

"אני ממליצה לפני הכל להרגיש טוב עם עצמם וגופם. המטרה של חדר הכושר היא בעצם לחזק את הגוף, לשמור על אורח חיים בריא. אני ממליצה על תוכנית אימונים של לפחות שלוש פעמים בשבוע בשילוב פעילות אירובית כמו שחייה או הליכה. ישנם הרבה חוגים מהממים בקאנטרי שיכולים להשתלב עם הפעילות בחדר הכושר.

בנוסף, למי שמעוניין לרזות אני ממליצה להיעזר בדיאטנית שתספק תפריט שמעודד לתזונה נכונה. השילוב עם עבודה ספורטיבית תביא לתוצאות. הטיפ הכי חשוב שלי הוא – אל תפסיקו לזוז".  

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן