חדשות רעננה

חברת המועצה גלי שחר פרשה מהקואליציה

חברת המועצה ויו"ר ועדת הכספים גלי שחר הודיעה לראש העיר על פרישה מהקואליציה שחר "מאחר והתנהלות אינה עומדת בקנה אחד עם סט הערכים והתפיסות הניהוליות שלי" ברוידא בתגובה " קשה לראות כיצד דבריך מתיישבים עם העדרותך השיטתית מישיבות התקציב בועדת הכספים ובמועצת העיר מודה לך על תרומתך בתחום הבטיחות בדרכים. רעננה תמשיך לצמוח ולשגשג ולהיות העיר המובילה בישראל."

גלי שחר
גלי שחר "תושבות רעננה, בואו להתמודד"

עשרה חודשים לבחירות ואין שקט במועצת העיר, חברת המועצה ויו"ר ועדת הכספים גלי שחר הודיעה לראש העיר חיים ברוידא על פרישה מהקואליציה. שחר " אמשיך לשרת את הציבור כחברת מועצה מהאופוזיציה ככל שאמצא את הדיון ענייני ותכליתי. אני לא  מתכוונת לבזבז את זמני על דיוני סרק מיותרים ועל הצגות קרקס שלא שמים את תושבי העיר במרכז."

גלי שחר נבחרה למועצת העיר בבחירות האחרונות כחלק מסיעתו של איתן גינזבורג וכיהנה כיו"ר ועדת הכספים, למרות כל התהפוכות שחלו בקואליציה ופרישת חבר הסיעה מיכאל רייזמן מחברות בקואליציה נשארה שחר חברה בקואליציה העירונית. בתקופה האחרונה נעדרה שחר מישיבות ועדת הכספים ולא הגיעה לישיבת המועצה האחרונה בה אמור היה לעלות לדיון תקציב העיריה לשנת 2023.

הרקע לפרישה כפי שמופיע במכתב ששלחה היום לראש העיר הוא ביקורת על ההתנהלות של ראש העיר מול חברי מועצת העיר  "במהלך השבועיים האחרונים, קיבלנו, חברי המועצה, מעורכי דינך הפרטיים, מטר של מכתבי איום בתביעות משפטיות לחברי מועצה, למשרד הפנים, לראש מפלגת מרצ. אני לא מצליחה להבין את הצעדים האלה ולא רואה את עצמי לוקחת חלק בדבר הזה. מערכת השיקולים שלך אינה רואה את טובת הציבור, ערכי היסוד נשחקו והפכו לקמפיין בחירות אחד גדול, מביך ומיותר. מאחר והתנהלות זו אינה עומדת בקנה אחד עם סט הערכים והתפיסות הניהוליות שלי, החלטתי לפרוש מהקואליציה ומכל תפקידי בקואליציה."

 

חיים ברוידא
חיים ברוידא מתמודד לכהונה נוספת

 ראש העיר חיים ברוידא הגיב לגלי שחר "גלי יקרה אני דוחה את כל טיעוניך. אנחנו בשנת בחירות, כאשר השאיפה האישית גוברת על האינטרס הציבור. קשה לראות כיצד דבריך מתיישבים עם העדרותך השיטתית מישיבות התקציב בועדת הכספים ובמועצת העיר שם אושרו כ-150 מיליון שקל למען החינוך, החברה, הרווחה, הקהילה ואיכות החיים של תושבות ותושבי רעננה. מודה לך על תרומתך בתחום הבטיחות בדרכים. רעננה תמשיך לצמוח ולשגשג ולהיות העיר המובילה בישראל. מאחל לך הצלחה בכל שתיפני בידידות רבה חיים ברוידא"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן