חדשות רעננה

חגיגה של מוסיקה במשכן למוסיקה ואומניות

המשכן למוסיקה ואומנויות חוגג השבוע שבוע מוסיקלי עם שני מופעים מיוחדים בשלישי 10.5 מגש הקצב-מופע לילדים משירי אלתרמן בחמישי 12.5 פסקול ישראלי עם יואב קוטנר מארח את אפרים שמיר

מגש הקצב שירי אלתרמן לילדים

מגש הקצב-מופע לילדים משירי אלתרמן מופע מוסיקלי לכל המשפחה, שירי הילדים של נתן אלתרמן מתעוררים לחיים

פרויקט מוזיקלי מצחיק ומרגש לקטנים ולגדולים המבוסס על טקסטים של המשורר נתן אלתרמן! עם יובל מנדלסון, נדב הולנדר, ענת מושקובסקי ורוני וגנר. המופע מציג לחנים חדשים לשירי הילדים של אלתרמן וכמו כן כמה קלאסיקות מוכרות ואהובות;

השירים מלווים בקטעי קישור משעשעים שנכתבו בחריזה אלתרמנית בסגנון עכשווי, והמוזיקה היא עדכנית עשירה וסוחפת. ביקורות בוקר מקסים, המון חן והומור; הקצב, החריזה, המוזיקה והשירה – תענוג מושלם. מופע משובח!(גלי צה"ל)

אלבום מפעים – זאת מילה גדולה וגבוהה אבל אני בטוח שאלתרמן היה מפרגן לי את השימוש בה בהקשר ללחנים ולעיבודים וכמובן גם למילים הנפלאות באלבום הזה שנכנס ללב ומוצא שם מקום לצד אלבומים קאנוניים כמו 'הכבש ה-16' ו'עוץ לי גוץ לי'(הבמאי אבי נשר)

לחנים נפלאים, עיבודים מרנינים, משחק ושירה כובשי לב ומביאים את השירים והסיפורים ישר לתוך הלב!(המוזיקאי נתן סלור, נכדו של אלתרמן)

איזה תענוג של הופעה זה ״מגש הקצב״. איזה תענוג זה אלתרמן. איזה תענוג זה שיש אנשים כאלה חמודים ומוכשרים שעושים עבודת קודש, שכולה כבוד ורוח שטות. איזה תענוג זה הופעות מעולות לילדים. איזה תענוג יהיה לכם אם תלכו גם.(דנה מודן)

 

יום ג' 10/5 בשעה 17:30 משכן רעננה כרטיסים 8864 * ובאתר https://s-tkt.co/cb7WD

 

פסקול ישראלי עם יואב קוטנר מארח את אפרים שמיר

מאחורי אפרים שמיר 50 שנות פעילות מרשימה בזירת המוסיקה הישראלית בהן פגשנו אותו בצמתים שנצרבו היטב בתודעתנו כאבני דרך וכמהפכים  במוסיקה הישראלית , מלהקת הנח"ל דרך כוורת, הלהקה הישראלית הגדולה בכל הזמנים, להקת חמסין ודרך הקריירה העצמאית המרשימה ושיתופי הפעולה הרבים לאורך השנים. הוא היה שותף לכתיבתם של כמה מהקלאסיקות הגדולות ביותר במוסיקה הישראלית: שיעור מולדת, ערב של יום בהיר, הידעת את הדרך, עברתי רק כדי לראות, רוקד לקול הבנות ועוד!

במפגש עם יואב קוטנר ישוחחו השנים על  דרכו המוסיקלית,הסיפורים האישיים מאחורי הקלעים בשילוב שירים בהופעה חיה וקטעי ארכיון.  

יום חמישי 12/5 בשעה 21:00 משכן רעננה כרטיסים 8864* ובאתר https://s-tkt.co/am53M

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן