חדשות רעננה

חזר לקואליציה עו"ד אלי אלוש מונה למשנה לראש העיר

 עו"ד אלי אלוש הצטרף לקואליציה ומונה למשנה לראש העיר וחוזר לתפקיד האחראי על מנהלת העסקים וחדשנות

חיים ברוידא ואלי אלוש, חוזר לקואליציה

השבוע הפוליטי ברעננה כלל פרישה של חברת המועצה גלי שחר מהקואליציה וחזרה רשמית של עו"ד אלי אלוש לקואליציה ולתפקיד הממונה על מנהלת עסקים וחדשנות.

אלוש שהתחיל את הקדנציה כחבר קואליציה פרש לאופוזיציה וחזר שוב לקואליציה. במסגרת תפקידו, יפעל אלוש, להמשך חיזוק הקשר עם המגזר העסקי בעיר, להענקת תמיכה וליווי כולל במענה לצורכי העסקים והחברות הפעילות בעיר, תוך שיתוף פעולה עם הנהלת המרכז, ומנהלת המרכז נעמה הלבוס.

מנהלת עסקים וחדשנות, פועלת בעירייה כזרוע מקצועית לחזוק וקידום הכלכלה המקומית תוך טיפול במגזר העסקים הקטנים והבינוניים בעיר ובחברות עסקיות גדולות וגלובליות.

הכניסה של אלי אלוש והיציאה של גלי שחר השאירו את המצב במועצת העיר כפי שהיה כשלקואליציה אין רוב, בפועל אין כבר משמעות מעשית להעדר הרוב הקואליציוני, תקציב העירייה לשנת 2023 לא עלה לדיון וכדי לקבל את אישור המועצה יצטרך ראש העיר להתפשר על נושאי ליבה, דבר שפוליטית לא יקרה. מה שבפועל יקרה הוא שהעירייה תמשיך להתנהל לפי התקציב של שנה שעברה לפי חלוקה של 1\12 ואחרי הבחירות יאושר תקציב בדיעבד.

מי שנפגע באופן ישיר מאי אישור התקציב הן העמותות אשר אם לא ימצא פתרון והסכמה יאלצו להסתפק בתמיכה חלקית בלבד מה שיביא לגרעון או לצמצום הפעילות שלהן. בין הגופים שעלולים להפגע בית התבשיל, סימפונט רעננה וקבוצת הכדורסל עירוני רעננה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן