חדשות רעננה

טריאתלון הילדים ה-3 ברעננה יוצא לדרך!

עיריית רעננה תקיים בעיר טריאתלון ארצי לילדים

האירוע, שיתקיים ביום שישי 22.10, ישלב הנאה, שמירה על כושר ואורח חיים בריא

עיריית רעננה ממשיכה את המסורת, ותקיים בעיר זו הפעם ה-3 את טריאתלון הילדים, אירוע הספורט הגדול, אליו מוזמנים כל ילדי ישראל. האירוע יתקיים השנה לראשונה בתוספת מקצה עממי, המיועד לילדים בגילאי 8-13 . הטריאתלון, חוויית ספורט אמיתית שמתקיימת בהובלת רשות הספורט העירונית, בשיתוף איגוד הטריאתלון וקבוצת TRIMORE הרעננית, יתקיים ביום שישי, 22.10 החל מהשעה 12:00, בבריכה העירונית בקריית הספורט, רחוב יאיר שטרן 1, רעננה.

האירוע נועד לעודד את הילדים לאורח חיים אקטיבי ובריא, לפעילות גופנית ושיפור היכולות האישיות, זאת תחת המוטו: "העיקר הוא ההשתתפות", המדגיש את חשיבות השמירה על רוח ספורטיבית, וחווית ההשתתפות, לצד ההיבטים ההישגיים והתחרותיים.

הטריאתלון מיועד לילדים בגילאי 8-13, שיתחרו בענפי הספורט שחייה, רכיבת אופניים וריצה ויתקיים בשני מקצים:

מקצה עממי – יתקיים לראשונה בעיר ומיועד לילדים בכיתות ג' – ו'. בתוכנית 50 מטר שחייה, לאחריה 2 ק"מ רכיבת אופניים ולסיום 0.5 ק"מ ריצה. התכנסות תחל בשעה 16:00 וזינוק יתקיים בשעה 16:30. לפרטים מלאים ורישום לתחרות, בעלות של 30 ₪ לילד, יש לפנות למוקד קול טיקט בטלפון 8864* או באתר

https://tickets.raanana.muni.il/

מקצה תחרותי – מיועד לילדים בגילאים 8-13 בחלוקת מקצים לפי קבוצות גיל. ההתכנסות החל מהשעה 12:00 וזינוק יחל בשעה 12:30. לפרטים מלאים ורישום לתחרות יש להיכנס לאתר איגוד הטריאתלון בכתובת:

https://www.triathlon.org.il/

ההרשמה תסתיים ביום ג' 19.10.21 בשעה 12:00.

הילדים מוזמנים לאימוני ניסיון לטריאתלון, שיועברו ללא תשלום, בתאריכים 18.10 (יום ב') ו-21.10 (יום ה') בין השעות 16:00-17:00, בבריכה העירונית בקריית הספורט, רחוב יאיר שטרן 1 רעננה. לפרטים נוספים: עידן 050-9299393 . יש להביא ציוד לשחייה, אופניים, קסדה ונעלי ריצה.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "אנו פועלים לקיים אירועי ספורט עירוניים לאורך השנה, במטרה לעודד את התושבים בכל הגילאים לשמור על כושר ועל אורח חיים בריא. אני מזמין את כל ילדי העיר להגיע ולקחת חלק בחוויית ספורט ייחודית ומהנה"

כתבות קשורות

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. ספורט הוא כלי מספר אחד להתמודדות עם אתגרים בחיים - Raanana.news הגב

    […] הפסקת הקורונה אנחנו מקיימים בסוף השבוע הקרוב את טריאתלון הילדים, והשנה לקחנו את האירוע צעד קדימה מעלים מדרגה התחרות […]

  2. ספורט הוא כלי מצויין להתמודדות עם אתגרים בחיים - Raanana.news הגב

    […] הפסקת הקורונה אנחנו מקיימים בסוף השבוע הקרוב את טריאתלון הילדים, והשנה לקחנו את האירוע צעד קדימה מעלים מדרגה התחרות […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן